یرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: بانوان نقشی تاثیرگذار در خانواده دارند و می‌توانند نقش خود را در خلق حماسه‌ای جاویدان در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی ایفا کنند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، پری صیادی صبح امروز در جمع مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی فرمانداری بندر عباس ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و تولد امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: هر دو این بزرگواران تحولی در زمان ایجاد کردند، حضرت زهرا (س) در آن زمان با حرکت‌های خودش همچنان به عنوان یک الگو برتر مطرح هستند و حضرت امام هم به عنوان فرزند ائمه در عصر کنونی تحولی را سطح جهان ایجاد کردند.

وی حضرت زهرا (س) را دارای شخصیتی برجسته ارزیابی کرد و ادامه داد: باید ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) را شناخته و ابعاد مختلف رفتاری ایشان را در زندگی خود پیاده کنیم.

صیادی افزود: حضرت فاطمه (س) حماسه سازی بودند که با روحیه جهادی با دفاع از حریم ولایت، شهید راه ولایت شدند.

وی با به‌جا نامگذاری کردن این روز به عنوان روز زن و مادر افزود: زن که به عنوان مادر و از طرفی دیگر به عنوان همسر نقش آفرینی می‌کند با ویژگی‌های روحی و عاطفی و خشونت گریزی که دارد، می‌تواند در جامعه و خانواده نقش بسزایی را ایفا کند و در واقع جامعه و خانواده را متاثر از خود کند، به همین واسطه زنان نگهبانان جامعه هستند.

وی اظهار داشت: بانوان نقشی تاثیرگذار در خانواده‌ها دارند و می‌توانند نقش خود را در خلق حماسه‌ای جاویدان در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی به ویژه در استان ایفا کنند.

صیادی با اشاره به اینکه زنان هنجارهای جامعه را تعیین می‌کنند، افزود: یعنی بانوان در رفتارهای خانواده و اجتماع می‌توانند نقش آفرین باشند و با این نگاه می‌توانیم بگوییم زنان زیر ساخت هنجارهای اجتماعی جامعه هستند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در پایان اظهار امیدواری کرد که با پیروی از رهنمودهای مدبرانه مقام عظمای ولایت نقش موثر زنان را در دفع هجمه‌های فرهنگی دشمن با هدف تخریب وجهه زنان و خانواده‌های ایران اسلامی در جوامع مختلف جهان را شاهد باشیم./ج1

برچسب ها: بانوان ، هرمزگان ، هنجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.