وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه حرکات و اقدامات مذبوحانه رژیم صهیونیستی مي‌تواند امنيت كل منطقه را به مخاطره بياندازد، گفت: ولی این اقدامات شرارت بار نشانه اقتدار این رژیم نيست بلكه استيصال و سردرگمي آنها را در قبال تحولات منطقه نشان مي‌دهد

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،سردار احمد وحیدی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری پلدشت در جریان چهارمین دوره سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی با بیان اینکه متاسفانه دست‌هاي پنهاني در پی مخدوش کردن روابط ايران و جمهوری آذربايجان هستند، افزود: اقدامات شرارت بار رژيم صهيونيستي مي‌تواند امنيت كل منطقه را به مخاطره بياندازد، ولی اين حركات مذبوحانه نشان اقتدار نيست بلكه استيصال و سردرگمي اين رژيم را در قبال تحولات منطقه نشان مي‌دهد.

حمله به سوریه پرده از ارتباط تروریست ها با رژیم اشغال گر قدس برداشت

وی با اشاره به حمله رژيم صهيونيستي به سوريه با بیان اینکه اقدامات ضد انساني و ماجراجويي‌هاي رژيم صهيونيستي در منطقه امواج ضد صهيونيستي را خروشان‌تر و عمر اين رژيم جعلي را كوتاه‌تر مي‌كند، اعلام کرد: حمله رژيم صهيونيستي به سوريه كه با چراغ سبز آمريكا صورت گرفته پرده از ارتباط تروريست‌هاي مزدور و حاميانشان با رژيم اشغالگر قدس برداشت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سياست اصولي جمهوري اسلامي ايران را دوستي و همكاري با كشورهای همسايه دانست و اظهار داشت: با توجه به همجواري شهرستان پلدشت با جمهوري آذربايجان، اين شهرستان مي‌تواند نقش مؤثري در تعاملات فرامرزي داشته باشد.

تلاش برای مخدوش کردن روابط ایران و آذربایجان

وحید یادآور شد:دست هاي آشكار و پنهاني در تلاش هستند روابط ميان جمهوري اسلامي ايران با كشورهاي همسايه از جمله كشور آذربايجان را مخدوش کنند، ولي ما به دليل پيوندهاي مستحكم و اشتراكات فراوان اجازه مداخله و مخدوش شدن روابط كشورمان با كشورهاي همسايه را نمی دهیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه همه مسئولان باید با بومي‌سازي شعار حماسه ای سال نقش فعالی در تحقق آن داشته باشند، اظهار داشت: امیدواریم باحضور حماسي و شكوهمند ملت بزرگ ايران در انتخابات رياست جمهوري و شوراها يكي از بزرگترين حماسه‌هاي سياسي تاريخ كشورمان رقم بخورد.

حضور در مزار شهدا، دیدار با مردم، افتتاح مجتمع اداری، افتتاح مجتمع فرهنگی، کلنگ زنی مجتمع کشت و صنعت و مرغداری 50 هزار قطعه ای از جمله برنامه های سردار وحیدی در شهرستان پلدشت است.

هیئت دولت در قالب سه سفر استانی به آذربایجان غربی 651 مصوبه برای توسعه و آبادانی استان مصوب کرده است که امروز در چهارمین سفر استانی این مصوبات بررسی و برای موانع اجرایی پروژه های مشکل دار استان تصمیمات لازم و کاربردی اتخاذ می شود، در مجموع مصوبات سه سفر قبلی هئیت دولت به استان بیش از 84 درصد مصوبات یا به اتمام رسیده اند یا در حال اجرا یا پیگیری هستند.

رئیس جمهور و هیئت دولت به منظور بررسی راهکار و رفع موانع اجرایی مصوبات سه دور سفر قبلی و مشکلات و مسائل مردم به آذربایجان غربی سفر کرده که همزمان با این سفر 31 طرح عمرانی و خدماتی در مناطق مختلف استان با حضور رئیس جمهور و وزرای دولت دهم افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد./ک

برچسب ها: مذبوحات ، نشانه ، مخدوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.