نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنصر ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را اطاعت از ولایت عنوان کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،آیت الله  سید احمد خاتمی در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه گفت: در شرایط حساس جهانی و داخلی تبعیت محض از ولایت، مهمترین و ضروری ترین وظیفه آحاد ملت ایران بویژه دلسوزان نظام است.

وی ادامه داد: مردم ما اثبات کرده اند که پیش از انقلاب اسلامی ولایتمدار بودند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: ملت ایران با اعتقاد بر اینکه ورود به عرصه مقابله با ولایت، ورود به عرصه خطرناک مبارزه با حیثیت ایران اسلامی است، در مقابل همه فتنه ها ایستاده و می ایستد.

آیت الله خاتمی با اشاره به فتنه سال 88 گفت: ماهیت فتنه، ولایت ستیزی است و محال است که این ماهیت تغییر کند.

وی عنصر ماندگاری انقلاب اسلامی را اطاعت از ولایت دانست و افزود: ملت مسلمان ایران در حماسه های مختلف از جمله انتخابات و راهپیمایی ها پایبندی خود را به ولایت نشان داده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:در بیانات و رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون انتخابات کلیدواژه ها و عناصر اساسی چون حضور حداکثری، انتخاب آگاهانه و انتخاب اصلح وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: پاسداران در گذر انقلاب از پیچ های خطرناک و حوادث بزرگ همچون 22 بهمن سال 57 نقش زیادی داشته اند.

امام جمعه موقت تهران، مهمترین عناصر انقلاب را اعتقاد، ایمان و ولایت برشمرد و پاسداران را به خودسازی، معنویت افزایی و اهتمام ویژه به عبادت توصیه کرد.

آیت الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مقام والای شهید مرتضی مطهری، گفت: شهید مطهری سه ماه قبل از شهادتش پیش بینی کرده بود که به دست فرقانی ها به شهادت می رسد و بالاخره مزد زحمات و تلاش هایش را با شهادت گرفت./ک

برچسب ها: ولایت ، ماندگار ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.