رئيس سازمان نظام پزشكي گفت:نامگذاری بخشهای بیمارستانی به نام اساتید و پیشکسوتان دانشگاها سنت پسندیده ای است که می تواند ملاکی برای قدردانی از پیشکسوتان و پیشقراولان عرصه پزشکی باشد

به گزارش خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران دکترعلیرضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی در مراسم نامگذاری بخش جراحی قلب مرکز پزشکی شهیدمدرس بنام پروفسور دانشور گفت:نامگذاری بخشهای بیمارستانی به نام اساتید و پیشکسوتان دانشگاها سنت پسندیده ای است که می تواند ملاکی برای قدردانی از پیشکسوتان و پیشقراولان عرصه پزشکی باشد که برای اعتلای پزشکی کشور گامهای بلندی برداشته اند.

وی عنوان كرد: خصلت های خاص حرفه ای ، اخلاقی ، اجتماعی و علمی و ... پروفسور دانشور موجب شد که امروز ایشان به عنوان یک الگوی بارز و برجسته در تارک پزشکی کشور بدرخشد.ایشان یک اسوه تمام و کمال در پزشکی کشور هستند که حضور و مراجعت ایشان به میهن نشانه وطن دوستی شان می باشد که با تحمل سختی ها و استقامت و صبر و تلاش مجدانه جراحی قلب باز را در ایران پایه گذاری کردند.

زالي خاطر نشان كرد: ارتباط معنوی عاطفی ، الگوسازی، دانشجو پروری، ارتباط مناسب با بیماران و زدودن آلام بیماران، مردم دوستی ، توجه ویژه به پژوهش را از دیگر ویژگیهای ممتاز این استاد برجسته دانشگاه برشمرد و از ایشان تقدیر کرد.

برچسب ها: پزشکی ، دانشجو ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار