رئیس بازیافت شهرداری منطقه 8 از آموزش در مراکز تجاری در شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در همین راستا کلیه واحدهای صنفی ومرکز تجاری واقع در خیابان های اصلی سطح نواحی سه گانه مورد ارزیابی و آموزش مجدد بازیافت، آشنایی بیشتر شهروندان با تفکیک صحیح پسماندهای خشک و مخازن مکانیزه آبی قرار گرفتند.
وی با اشاره به آموزش بازیافت به پرسنل ادارات افزود: آموزشگران اداره بازیافت با حضور در دفاتر اسناد رسمی، ثبت احوال، بانک هاو مراکز اداری در خصوص بازیافت و تفکیک پسماندهای خشک از مبدأ به پرسنل و خدمه این مراکز آموزش داده و به اهمیت تفکیک در ادارات به دلیلی تجمع کاغذ اشاره کردند.
کاظمی ادامه داد: در این آموزش ضمن اشاره به اهمیت بازیافت پسماند و ارتقاء سطح آموزشی پرسنل در زمینه طرح تفکیک از مبدأ با ارائه بروشورهای اطلاع رسانی و کیسه های آبی مخصوص پسماندهای خشک به ترویج فرهنگ بازیافت و حفظ محیط زیست پرداختند.
وی در پایان با اشاره به آموزش چهره به چهره به شهروندان شرق تهران گفت: آموزشگران این اداره با مراجعه به درب منازل به آموزش چهره به چهره که هدف از اجرای این طرح ارتقاء و آگاهی بیشتر شهروندان در زمینه تفکیک زباله و حفظ محیط زیست برای نسل های آینده است اقدام کردند./ل
برچسب ها: تفکیک ، بروشور ، بازیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار