رئيس ديوان عالي كشور گفت: صورت چند چهره ادعاي مضحك حقوق بشر آمريكا و ايادي غرب براي تمام جهانيان برملا و آشكار شده و آنها بواسطه دوگانگي‌ها،‌ تناقض‌ها، زورگويي‌ها و بي اعتنايي به ملت‌هاي مظلوم، در معرض سقوط و سرنگوني قرار گرفته‌اند.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، جلسه هيات عمومي ديوان عالي كشور صبح امروز به رياست آيت‌الله محسني گركاني و با حضور دادستان كل كشور و قضات عالي رتبه ديوان برگزار شد.
 
رئيس ديوان عالي كشور در ابتداي اين جلسه رئيس ديوان عالي كشور ضمن قرائت آيه شريفه" و لو اهل القري آمنوا و اتقوا لفتحنا عليهم بركات من السماء و الارض ولكن كذبوا فاخذناهم بما كانوا يكسبون؛ اگـر اهل شهرها و آبادي‌‌ها ايمان مي‌آوردند و تقوا پيشـه مي‌كردند بركات آسمان و زمين را بر آنها مي گشوديم ولي( آنها حق را )تكذيب كردند ما هم آنان را به كيفر اعمالشان مجازات كرديم"، اظهارداشت: اين آيه يك حكم كلي و قانون عمومي است كه اقوام گذشته، حال و آينده را در بر مي‌گيرد البته اين قانون داراي دو بعد مثبت و منفي و يا روشن و تاريك است يك بعد آن ظلمت و تاريكي و عذاب الهي و بعد ديگر آن روشنايي و نور و نعمت‌هاي پروردگار است.

وي با قرائت آيه شريفه" افا من اهل القري اين يا تيهم باسنا بياتاً و هم نائمون "آيا مجرمان و مفسدان و غارتگران جان و مال مردم در نقاط مختلف زمين خود را در امان مي‌بينند كه شب هنگام در موقعي كه در خواب خوش آرميده‌اند مجازات‌هاي الهي( بصورت صاعقه‌ها و زلزله‌ها) بر آنها فرود ريزد" تصريح كرد: در يك لحظه و بدون هيچ مقدمه‌اي ممكن است انواع بلاها بر سر اين انسان‌هاي  بي خبر و غافل فرود آيد و مسلماً انسان‌هاي غافل و مجرمان و مفسدان از عذاب الهي در امان نخواهند بود.

آيت‌الله محسني گركاني با محكوم كردن اقدام وقيحانه تكفيري در تخريب و نبش قبر صحابه جليل القدر پيامبر اكرم(ص) حجربن عدي تصريح كرد : هجمه و تخريب مزار يكي از بزرگترين شخصيت‌هاي جهان اسلام اقدامي و حشيانه و ضد اسلامي است كه با هدف شعله ور كردن فتنه و دامن زدن به اختلاف شيعه و سني صورت گرفته است.

وي تاكيد كرد: البته اين هجمه ضد اسلامي تنها براي اسرائيل و عوامل مزدور آنها سودمند است و اگر جلوي اين فتنه‌ها گرفته نشود خطر بزرگي براي اسلام و مسلمانان پيش مي‌آورند.

آيت‌الله محسني گركاني افزود: امروز تمدن غرب به عامل ناامني در كشورهاي جهان تبديل شده و صورت دروغين و صورت چند چهره ادعاي مضحك حقوق بشر آنها براي تمام جهانيان برملا و آشكار شده و آنها بواسطه دوگانگي‌ها،‌ تناقض‌ها، زورگويي‌ها و بي اعتنايي به ملت‌هاي  مظلوم، در معرض سقوط و سرنگوني قرار گرفته‌اند.

آمريكا علي رغم اينكه هواپيماي بدون سرنشين آنها در پاكستان و افغانستان زنان و كودكان و مردم بي پناه را قتل عام مي‌كند ادعا مي‌كند كه با سلاح‌هاي كشتار جمعي مخالف است اما با حمايت‌هاي همه جانبه خود از تروريست‌هايي كه در عراق و سوريه مردم مظلوم اين كشورها را مي‌كشند عملاً خود به عامل اصلي تضييع حقوق بشر در جهان تبديل گشته اما هر روز با استفاده از بوق‌هاي تبليغاتي خود ادعاي حقوق بشر و دموكراسي دارد و به زعم خود مي‌خواهد دموكراسي را در كشورهاي ديگر نيز پياده كند.

در پايان نشست اقدام وقيحانه تكفيري در تخريب و تعرض به مزار شريف صحابه گرامي رسول اعظم(ص) توسط دادستان كل كشور و قضات عالي رتبه ديوان شديداً محكوم شد و خواستار برخورد سريع، فوري و مجازات عاملين و مسببين اين جنايت شدند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: دیوان ، عالی ، کشور ، گرکانی ، محسنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار