نماينده مردم تهران در مجلس، با بيان اين که سران اصلاح‌طلب و کانديداي اصلي دولت در انتخابات رياست‌جمهوري رد صلاحيت خواهند شد، گفت: در انتخابات پيش‌رو، رقابت در اردوگاه اصولگرايان خواهد بود.

"زهره طيب‌زاده‌نوري" نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه اصلاح‌طلبان به عنوان يک جريان در انتخابات پيش‌رو حضور خواهند داشت، گفت: از آن جا که اصلاح‌طلبان نمي‌خواهند جايگاه سياسي‌شان در جامعه را از دست بدهند، به هر‌قيمتي در  يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري حاضر خواهند شد.
 
وي در ادامه افزود: به اعتقاد بنده سران اصلاح‌طلب که به طور مستقيم در جريان فتنه 88 حضور داشتند، قطعا رد‌صلاحيت خواهند شد.
 
عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري با بيان اين که دولت به عنوان يک جريان مستقل در انتخابات شرکت خواهد کرد، اظهار داشت: دولت با خط‌مشي‌هايي که دارد به نحوي خود را از اصولگرايان جدا کرده لذا به عنوان يک جريان مستقل مطرح مي‌شود، چرا‌که اکثر اصولگرايان به مواضع دولت انتقادهاي اساسي دارند.
 
نماينده مردم تهران تصريح کرد: احتمال قريب به يقين، کانديداي اصلي دولت رد صلاحيت خواهد شد، چرا که وي با ديدگاه‌هايي که از خود بروز داده  رجل سياسي، مذهبي تلقي نمي‌شود، البته ممکن است دولت با افراد ديگري که بحث کانديداتوري‌شان از سوي دولت مطرح است در عرصه انتخابات حضور پيدا کند که به اعتقاد بنده کانديداي دولت شانسي براي رقابت نخواهد داشت.
 
وي با بيان اين که جريان ديگري که در انتخابات حضور خواهند داشت طيف اصولگرايي است، گفت: اصولگريان طيفي از سلايق و تفکرات متفاوت‌اند و از درجه خلوص متفاوتي نسبت به آرمانهاي اصلي انقلاب و نظام برخوردارند که البته همه قابل ارزش و احترام هستند، در اين طيف نيز با توجه به شکل‌گيري ائتلاف‌ها و هم‌چنين افرادي که از اين طيف مستقل وارد انتخابات خواهند شد، نهايتا 4،‌5 کانديدا از طيف اصولگرايي در صحنه انتخابات حاضر خواهند شد.
 
عضو شوراي مرکزي جبهه‌پايداري در خاتمه خاطر نشان کرد: رقابت اصلي در انتخابات يازدهمين دوره رياست‌جمهوري در  طيف اصولگرايان خواهد بود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: انتخابات ، اصولگرا ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار