نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در ماه های آخر عمر خود تلاش کند پروژه های مهرماندگار را سریعتر تکمیل کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سید سعید حیدری طیب با انتقاد از اجرا نشدن برخی مصوبات سفرهای استانی، گفت : بسیاری از طرح ها و مصوباتی که در سفرهای  استانی هیئت دولت برای کرمانشاه به تصویب رسید هنوز اجرایی نشده اند و یا پیشرفت بسیار کندی دارند.

وی افزود : اگرچه رئیس جمهور پر تلاش و فعال است، اما باید به وضعیت طرح هایی که در سفرهای استانی برای بخش های مختلف کشور تصویب می کرد توجه بیشتری می داشت.

حیدری طیب  گفت : نمی توان علت اصلی اجرایی نشدن مصوبات سفرهای استانی را به عدم پیگیری مسئولین و نمایندگان نسبت داد، زیرا  مسئولین همواره پیگیری های لازم را داشته اند.

نماینده کر مانشاه در مجلس شورای اسلامی  عنوان کرد : اگرچه سال گذشته بودجه های خوبی برای استان تصویب شد، اما بخش کمی از آن ها تخصیص پیدا کرد که زمینه کندی پیشرفت پروژه ها را ایجاد کرد.

 وی گفت : اعتبارات امسال استان کرمانشاه در برخی بخش ها بهتر از گذشته بود و در برخی موارد هم از گذشته کمتر است

حیدری طیب افزود: در مجموع معتقدم پروژه هایی که در چند سال اخیر و در سفرهای استانی دولت برای کرمانشاه به تصویب رسید طرح های خوبی بودند که اجرای کامل آن ها کرمانشاه را به مدینه فاضله تبدیل می کرد./س
برچسب ها: پروژه ، مهر ، ماندگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.