بخشدار جاجرود گفت : با توجه به صحبت هایی که در رابطه با مسکن مهر در شهرستان پردیس شده است قرار بر این شده تا فازهایی از مسکن مهر در بخش جاجرود شهرستان پردیس تعریف شود و با اداره راه و مسکن و شهرسازی در این رابطه مذاکرات لازم را انجام خواهیم داد .

مجید معظمی گودرزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :با توجه به صحبت هایی که در رابطه با مسکن مهر در شهرستان پردیس شده است قرار بر این شده تا فازهایی از مسکن مهر در بخش جاجرود شهرستان پردیس تعریف شود و با اداره راه و مسکن و شهرسازی در این رابطه مذاکرات لازم را انجام خواهیم داد .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : ما دنبال سرو سامان دادن به وضعیت بخش جاجرود شهرستان پردیس هستیم و در کنار ابعاد مختلف مانند مسکن به دنبال طراحی و اجرای برنامه هایی هستیم تا بخش صنعتی هم در منطقه جاجرود تعریفی مناسب پیدا کند و به این حوزه هم شکل درستی ببخشیم .

بخشدار جاجرود در خاتمه اظهار داشت :با مدیران مراکز صنعتی در این منطقه جلساتی داشتیم کم و کاستی ها و ضعف ها را مورد بررسی قرار دادیم و با مشارکت با مدیران این مراکز صنعتی می خواهیم شکلی قانونی در منطقه جاجرود ایجاد کنیم ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.