امام جمعه قم تاکید کرد: رای هر ایرانی در انتخابات آینده ریاست جمهوری تیری در چشم دشمنان جمهوری اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه قم برگزاری انتخابات را مظهر حضور مردم، ذخیره امنیت ملی کشور و نشانه مردم سالاری دینی برشمرد و افزود: در شرایط فعلی کشور و اعمال تحریم ها ،حضور گسترده و آگاهانه مردم ظهور اراده ایرانیان در حفظ استقلال خواهد بود.

وی با توصیه به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ،برای پرهیز از تبلیغات اسراف آمیز ابراز امیدواری کرد: نامزدهای انتخابات با ژست غربی ظاهر نشوند و پیوسته به خاطر داشته باشند که در کشور اسلامی زندگی می کنند.

خطیب نماز جمعه قم در ادامه ،حادثه تلخ تخریب قبور صحابی پیامبر اسلام توسط جریان تکفیری را محکوم کرد و اظهار داشت: سازمانهای به اصطلاح حافظ حقوق بشر بین المللی ، که برای تخریب یک اثر تاریخی معمولی فریاد بر می آورند، چه شده است که در برابر این اهانت آشکار سکوت کرده اند.

وی همچنین حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به سوریه را خوش خدمتی به تروریست های تکفیری عنوان و تصریح کرد: با این اقدام حقانیت ایران در حمایت از مظلومان خط مقدم مقاومت به اثبات رسید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری اظهار داشت: خیرخواهانه به سران برخی از کشور های عربی و منطقه توصیه می کنیم که با قرار گرفتن در کنار اسرائیل غاصب در برابر خیانت آشکار به قبور صحابی پیامبر سکوت نکنند./س

برچسب ها: قم ، انتخابات ، مردم ، رای ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.