جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از شورای محترم نگهبان انتظار دارد از ورود انحراف و افرادی که در خط انقلاب قرار ندارند به عرصه انتخابات با شجاعت کامل جلوگیری کند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، متن نامه اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به شورای نگهبان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من به این آقایان هشدار می دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است . همیشه انحرافات به تدریج در یک رژیم واردمی شود و در آخر، رژیمی را ساقط می‌نماید. لازم است همه به طور اکید به مصالح اسلام و مسلمین توجه کنیم و به قوانین ، هر چند مخالف نظر و سلیقه شخصی‌مان باشد احترام بگذاریم. (صحیفه امام ج17ص431)

دبير و اعضاي محترم شوراي نگهبان
با سلام و احترام
همانگونه كه مستحضريد نظام شکوهمند جمهوري اسلامي ايران پس از پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های بسیار، اينك در آستانه برگزاري یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری قراردارد. انتخاباتی که بهترین فرصت جهت تحققخلق حماسه سیاسی است که با هدايت و رهبري خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامي و هوشياري بي‌نظير مردم شهيدپرور و وفادار به آرمان‌هاي امام و شهدای والامقامبه امید پروردگاربه منصه ظهور خواهد رسید.

متاسفانه در چند ماه گذشته جریان‌هایی خاص با استفاده از فضای تبلیغاتی و حضور در استان های مختلف سعی بر آن داشته که با وارد کردن هجمه رسانه‌ای به شورای محترم نگهبان و اذهان عمومی، پیش از ثبت نام در انتخابات مهر تائید خود را از این شورا بگیرند و در این راستا دست به هر اقدامی زده و خواهند زد.

لذا با توجه به اهمیت موضوع در این برهه از زمان وظیفه خطیری بر عهده این شورای محترم گذارده شده است که آن تائید افراد اصلح جهت کاندیداتوری در این انتخابات مهم و سرنوشت ساز می باشد که امید آن داریم که شما سروران گرامی از این آزمون سخت همچون گذشته سربلند و سر افراز بیرون آیید ، که سربلندی شما عزیزان ، سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف ایران اسلامی است.

اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن حمایت از اقدامات شورای نگهبان به عنوان نگهبان اجرای قانون در مسیر اسلام ناب محمدی(ص) به شما سروران گرامی یاد آور می‌شود همانطور که رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرمودند، انحرافات به تدریج وارد خواهد شد.

 لذا جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از شورای محترم نگهبان انتظار دارد از ورود انحراف و افرادی که در خط انقلاب قرار ندارند، با شجاعت کامل همچون گذشته جلوگیری نموده و نقش تاثیرگذار خود را در خلق حماسه سیاسی 92 به تمامی ملت شریف ایران اسلامی نشان دهد.

در پایان اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن حمایت از تصمیمات و اقدامات شجاعانه این شورایبرای اعضای محترم شواری نگهبان در سنگر خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان آرزوی سربلندی و موفقیت دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار