كارشناس تنيس روي ميز گفت: نوشاد با سبك بازيهاي اروپايي مشكل دارد اما اگر بازيكن فرانسه را ببرد كاربزرگي كرده است

پيمان حسني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اضافه كرد: نوشاد عالميان طبق قرعه كشي رقابتهاي انفرادي قهرماني جهان فرانسه و به دليل اينكه در سير 32قرار دارد از شركت در مرحله گروهي معاف است ،‌عالميان در بازي نخست خود بايد به مصاف پينگ پنگ بازي برود كه توانسته خود را از مرحله گروهي بالا بكشد از نظر من در اين رقابت پيروزي از ان نوشاد خواهد بود.

وي ادامه داد: كارسخت نوشاد وقتي است كه بعد از يك برد با نفر بعدي ك جزو 64بازيكن برتر دنيا است رو بهرو مي شود اين بازيكن فرانسوي است و رنكينگ 27دنيا را دارد، بازيكن جواني است و در يكي ،‌ دو سال اخير پيشرفت قابل توجهي داشته است هر چند نوشاد با سبك بازيهاي اروپايي كمي مشكل دارد اما برد در مقابل حريف فرانسوي دور از ذهن نيست.

حسني خاطر نشان كرد: در بازي مقابل فرانسه اگر نماينده كشورمان بتواند با پيروزي زمين مسابقه را ترك كند بدون شك كاربزرگي را در خانه حريف انجام داده است. در وضعيت رنكينگش هم تأثير بسزايي دارد.

حسني در پاسخ به اين پرسش كه در صورت پيروزي نوشاد برابر فرانسه حريف بعدي اشت وانگ هائو خواهد بود  نظرش درباره اين بازيكن چين اذعان داشت: وانگ هائو نفر دوم رنكينگ جهان وسيد سه مسابقات است . گذشتن از اين پينگ پنگ باز كاردشواري است اما از آنجا كه نوشاد در جمع 32بازيكن برتر با وانگ هائو برخورد ميكند باخت مقابل وي در رنكينگ نماينده كشورمان تأثير زيادي ندارد.

كارشناس تنيس روي ميز كشورمان وضعيت قرعه هاي انفرادي ساير پينگ پنگ بازان ايران را اين گونه ارزيابي كرد: به جز حميدرضا طاهر خاني كه نفر دوم گروه است، نيما عالميان و مهران احدي نفر اول گروه هستند و گذشتن آنها از مرحله گروهي كار دشواري نيست عالميان و احدي بعد از بالا آمدن از گروه 4وارد جدول حذفي مي شوند كه اگر از سد حريف خود بگذرند وارد جدول اصلي 128تايي مسابقات مي شوند كه نوشاد عالميان در آنجا هست.

حسني اضافه كرد: طاهر خاني هم در بازي نخست بايد با حريف كانادايي رو به رو شود كه با توجه به قابليت هايش بعيد نيست بتواند از گروه بالا بيايد.

مربي باسابقه تنيس روي ميز تأكيد كرد: وقتي بازيكني از مرحله گروهي بالا مي آيد از اميتاز پاداش هم برخوردار مي شود اما نوشاد كه از شركت در مرحله اول معاف است اين امتياز پاداش را نمي گيرد اما بازي در مسابقات دوبل رقابتهاي فرانسه كه قبل از رقابت نوشاد در پيكارهاي انفرادي است به وي كمك ميكند تا با شرايط مسابقات آشناتر شود./آق
برچسب ها: حسنی ، تنیس روی میز ، نوشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار