استاندار قم از تصويب 832 طرح كشاورزي و دامپروري به ارزش بالغ بر 900 ميليارد ريال در قم خبر داد و گفت: بيش از 810 ميليارد ريال از اين ميزان اعتبار، از محل تسهيلات بانكي توسعه بخش كشاورزي است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کرم رضا پيريايي در جلسه ستاد توسعه بخش كشاورزي استان طي سخناني اظهار داشت: از 274 ميليارد تومان سهم استان از اعتبارات صندوق ملي توسعه كشاورزي، تاكنون بالغ بر 115 ميليارد تومان پرداختي صورت گرفته است.
وي ضمن قدرداني از تلاش جدي دستگاه هاي دست اندركار توسعه بخش محوري كشاورزي، لزوم زمانبندي مناسب براي جذب و پرداخت باقيمانده تعهد استان در اين بخش را خواستار شد و افزود: براي تسريع در تخصيص و جذب مطالبات بانك هاي استان از صندوق ملي توسعه بخش كشاورزي، بايد پيگيري هاي جدي و لازم صورت پذيرد.
رئيس ستاد توسعه بخش كشاورزي استان با بيان اين كه تعداد طرح هاي تصويبي بايد بيش از رقم مصوب استان پيش بيني شوند، گفت: طرح هاي متقاضيان بايد با در نظر گرفتن اولويت ها و با نهايت دقت بررسي و تصويب شوند.
استاندار قم با اشاره به تصويب832 طرح كشاورزي به ارزش بالغ بر 900 ميليارد ريال در جلسه امروز ستاد تصريح كرد: اين طرح ها كه بيش از810 ميليارد ريال آن از محل تسهيلات بانكي و در زمينه هاي مختلف كشاورزي و دامپروري است، زمينه اشتغال 1318 نفر در استان را فراهم خواهند كرد/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.