مسئول آموزش ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: بیش از 900 شعبه انتخاباتی در استان بوشهر کار اخذ آرای مردم را در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا انجام خواهند داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران سید اسماعیل موسوی صبح امروز در آیین برگزاری کارگاه آموزشی هیئت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در دشتستان اظهار داشت: مقدمات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان بوشهر فراهم شده است.

وی افزود: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که از ارزش‌ها دفاع می‌کنند و در انتخابات خردادماه نیز شاهد حضور حماسی مردم خواهیم بود.

مسئول آموزش ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، فرایندهای انتخابات در استان بوشهر بیشتر به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

موسوی از استقرار 900 شعبه اخذ رای در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: با تلاش صورت گرفته، بیش از 900شعبه انتخاباتی در استان بوشهر کار اخذ آرای مردم را در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا انجام خواهند داد.

وی بیان کرد: پس از اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت های داوطلبان، تبلیغات ریاست جمهوری از سوم خرداد و شوراها از 16خرداد تا یک روز مانده به انتخابات آغاز خواهد شد.

موسوی یادآور شد: تاکنون دوره‌های مختلف آموزشی برای دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان‌های مختلف برگزار شده و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

وی گفت: از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات انتظار داریم در امر برگزاری مطلوب و باکیفیت انتخابات نهایت دقت را داشته باشند.
برچسب ها: بوشهر ، انتخابات ، دشتستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.