سرمربی تیم ملی تنیس زنان بزرگسالان کشورمان از اعزام تنیسورهای زن ایران اسلامی به رقابت‌های بین‌المللی فدکاپ خبر داد.

خیل‌تاش درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:یکی از مهم‌ترین مسابقاتی که بانوان ملی‌پوش امسال در آن شرکت می‌کنند رقابت‌های بین‌المللی تنیس فدکاپ رده سنی بزرگسالان است که هنوز کشور میزبان و زمان برگزاری آن مشخص نشده است.

وی افزود:پارسال این دوره از مسابقات در کشور قزاقستان برگزار شده بود که تنیسورهای ما حضور داشتند اما نتوانستیم در آن مسابقات کسب مدال کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس زنان بزرگسالان کشورمان تصریح کرد:حضورمان در گروه دوم تنیسورهای آسیا در مسابقات فدکاپ ازبکستان ارزشمند و مهم بود زیرا عاملی برای ایجاد انگیزه ورزشکاران رده پایه محسوب شده و علاوه بر آن عدم حضور در این رقابت‌ها می‌تواند باکنار گذاشتن ایران از مسابقات مختلف بین‌المللی،آسیایی و جهانی همراه باشد.

خیل‌تاش در مورد زمان معرفی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس بانوان رده بزرگسالان گفت:تا نیمه نخست امسال وقت داریم؛با برگزاری تورنمنت و مسابقات مختلف بر روی امتیازات کسب شده تنیسورها و عملکرد آنها تمرکز کرده تا نفرات خود را به اردوهای مختلف دعوت کنیم.

به گفته وی،در مجموع حدود هشت تا 10 تنیسور زن به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند که در نهایت چهار نفر از آنها با به تن کردن پیراهن تیم ملی به عنوان نماینده ایران اسلامی در رقابت‌های مختلف به میدان می‌روند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.