تیم بسکتبال ممفیس گریزلیس با یک پیروزی دیگر مقابل اوکلاهاما سیتی فینالیست سال قبل، به فینال کنفرانس غرب صعود کرد. میامی هیت هم در سوی دیگر با حذف شیکاگو بولز به فینال کنفرانس شرق رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال ممفیس گریزلیس که تا میانه های فصل جاری، حامد حدادی بازیکن ایرانی فعلی فینیکس را در اختیار داشت بازی پنجم مقابل اوکلاهاما سیتی را با نتیجه 88 بر 84 برد و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به فینال کنفرانس غرب صعود کرد.

زک رندالف با 28 امتیاز و 14 ریباند بهترین بازیکن ممفیس در این بازی بود.

تیم میامی هیت هم با برد 94 بر 91 مقابل شیکاگو به فینال کنفرانس شرق رسید. لبرون جیمز با 23 امتیاز،‌هفت ریباند و هشت پاس گل بهترین بازیکن میامی در این بازی بود و کارلوس بوزر با 26 امتیاز و 14 ریباند بهترین آمار را برای شیکاگو داشت. دواین وید ستاره میامی که با وجود مصدومیت برای تیمش بازی کرد در کوارتر سوم برای مداوای پای مصدومش به رختکن تیم رفت و در ادامه بازی هم حضور موثری داشت. کوارتر پایانی این بازی بسیار نزدیک پی گیری شد و در نهایت میامی با اختلاف 3 امتیاز برنده شد.

تیم های سن آنتونیو و ایندیانا برای تعیین دیگر فینالیست کنفرانس غرب و تیمهای نیویورک نیکز و گلدن استیت برای تعیین فینالیست کنفرانس شرق با هم دیدار می کنند.

مخالفت مالکان ان بی ای با انتقال ساکرامنتو به سیاتل

در حالی که خانواده مألوف مالکان باشگاه ساکرامنتو کینگز به دنبال فروش امتیاز باشگاه با 625 میلیون دلار هستند، مالکان تیم های حاضر در ان بی ای با 22 رای مخالف و هشت رای موافق با انتقال این باشگاه از ساکرامنتو به سیاتل مخالفت کردند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار