ستاد دانشجویی گفتمان پیشرفت و عدالت با اعلام حمایت از "صادق واعظ‌زاده" کاندیدای احتمالي یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام موجویت کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ستاد دانشجویی گفتمان پیشرفت و عدالت با انتشار بيانيه‌اي و اعلام حمایت از "صادق واعظ‌زاده" کاندیدای احتمالي یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری رسما اعلام موجویت کرد.

متن بیانیه بدين شرح است:

بسمه تعالی

العلمُ سلطان، من وجده صال و من لم یجده صیل علیه

« علم اقتدار است. هر کس این قدرت را فرا چنگ آورد، می‌تواند تحکّم کند و هر کس که این اقتدار را به دست نیاورد، دیگران بر او قهر و غلبه پیدا می‌کنند.» مولی الموحدین(علیه السلام)

ملّت غیور و جوانان رشید این مرز و بوم

سلام

"بهار" فصل دگرگونی و نوزایی است و طنین گام‌های رسیدن آن جنب و جوشی فراگیر را به روح و جسم ایرانیان هدیه می‌بخشد. دوران جوانی نیز همانا بهار زندگانی است و چه زیباست که شور و شعف این دوران طلایی و سرنوشت‌ساز حیات، با تفکّر، تعقّل، تدبّر در ساحت‌های گوناگون فرهنگ، ادب و اجتماع عجین گردد.

با نظر به تکلیف جوانی‌مان، جمعی از جوانان و دانشجویان کشور، این روزها که از هر کوی و برزن ندای گفتمان زیبا و اصیل پیشرفت و عدالت به گوش می‌رسد، بر آن شده‌ایم که:"فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم..."

جمعی از فرزندان برخاسته از کلاس‌های درس همین آب و خاک، عزم خویش را جزم نموده که فارغ از هر زنده باد و مرده باد، و به دور از هر گونه هیاهوی این روزها که "سیاست" خوانندش، دل در گرو مام میهن نهیم و طراوت جوانی و بینش دانشگاهی خویش را نثار وجود نازنین امّت اسلامی‌مان نماییم. حرف و سخن‌مان هم، همین یک عبارت است:"پیشرفت و عدالت ، برازنده هر ایرانی است."

و امّا در میان هیاهوی تبلیغاتی رفیقان و نارفیقان، صراحتاً بیان می‌داریم که یگانه فرد بی‌حاشیه و آرام با نگاهی کاملاً فراجناحی و تحوّل‌خواه، ولایتمدار و دانشمند، بی‌ادّعا و گریزان از پست و مقام، کارآزموده و کاربلدی که توانسته‌است گلیم خویش را از ورطه‌ سیاست‌کاری و سیاست‌زدگی برهاند و در این برهه حسّاس و سرنوشت‌ساز گذر از پیچ تاریخی، مؤلفه‌های هم‌افزایی هدفمند جامعه نخبگانی و مجرّب کشور را برای استقرار حقیقی پیشرفت و عدالت اسلامی بدست آورد، همانا کسی نیست، مگر جناب آقای دکتر صادق واعظ‌زاده؛ اولین معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، رئیس سابق بنیاد ملّی نخبگان، عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجمع تشخیص مصلحت نظام.

«باز تعریف ارتباط دانشگاه با صنعت»، «احیای اقتصاد دانش‌بنیان»، «تحوّل بنیادین نظام آموزشی کشور» و «جوان‌گرایی حقیقی» را می‌توان مصداق‌هایی از تفکّر ناب اسلامی در راستای پیاده سازی حقیقی مبانی پیشرفت و عدالت نامید که تجربیات موفّق جناب دکتر واعظ‌زاده، ریاست محترم کنونی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، در مسئولیت‌های متعدّد علمی و اجرایی، تحقّق آنها را سهل الوصول می‌نماید.

اینک این جمع دانشجویی در سایه‌سار بی‌ریای "ستاد دانشجویی گفتمان پیشرفت و عدالت"، گرد هم آمده‌ایم که به یاری حق جلّ و علا و با تأسی به روح بلند و ملکوتی اولیاء‌الله، در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، حماسه‌ای در حدّ وسع خویش رقم زنیم و  عَلَم گفتمان حقیقی پیشرفت و عدالت را بر دوش کشیم، باشد که به مدد یکدیگر، به سرمنزل مقصود که همانا تعالی آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و امام راحل(ره) است، رهنمون گردیم، آمین یا ربّ‌العالمین.

" تو اگر برخیزی، من اگر برخیزم، همه بر می‌خیزند  تو اگر بنشینی، من اگر بنشینم، چه کسی برخیزد؟"

در پایان، با احترام از تمامی جوانان، دانشجویان و فرهیختگان علاقمند به همکاری و پیوستن به شورای راهبری و اتاق فکر"ستاد دانشجویی گفتمان پیشرفت و عدالت"، درخواست می‌شود که واژه" پیشرفت و عدالت" را به رایانامه javan@pishraftiran.com و یا سرویس پیام کوتاه 300084040 ارسال نمایند.

شایان ذکر است که برنامه‌های این ستاد، از طریق پایگاه‌های زیر قابل دسترسی است:

www.Pishraftiran.com
Vaezadeh.ir
Vaez-zadeh.ir

والعاقبه للمتقین

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار