معاون برنامه‌‌ریزی استانداری خوزستان تولید فراوان کالا بدون کیفیت را بی‌ثمر دانست و اظهار کرد: تولید کنندگان علاوه‌بر افزایش بهره‌وری باید کیفیت محصولات تولیدی خود را در بازار داخل و خارج افزایش دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، اسماعیل عامری گلستان در همایش حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اظهار کرد: مقوله قیمت کالا مهمترین دغدغه مصرف کنندگان است.

وی با بیان اینکه براین اساس عرضه تولیدات به قیمت مناسب از اهمیت به سزایی برخوردار است، افزود: در این بخش تولیدکنندگان باید سعی کنند کالاهای عرضه شده خود را به قیمت مناسب به دست مصرف کننده و مشتری برسانند.

عامری گلستان بر ضرورت افزایش کیفیت و قیمت مناسب کالاها تاکید کرد و گفت: اگر تلاش بر افزایش کیفیت، کمیت و قیمت مناسب باشد در این صورت صادرات افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه کشوری ثروتمند است که مردمی ثروتمند داشته باشد، افزود: مردمی ثروتمند هستند که تولید و صادرات زیادی داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان تولید فراوان کالا بدون کیفیت را بی‌ثمر دانست و اظهار کرد: تولید کنندگان علاوه بر افزایش بهره وری باید کیفیت محصولات تولیدی خود را در بازار داخل و خارج افزایش دهند.

وی تاکید کرد: با تلاش همگان می توان امنیت را در بحث بازار و خرید کالا برای مردم فراهم کرد.

عامری گلستان افزود: در حال حاضر سه عنصر تولید، توزیع و مصرف سه حلقه وابسته و جدایی ناپذیر، ضامن استحکام زنجیر اقتصاد کشور هستند.

وی به فعالیتهای مثبت انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اشاره کرد و گفت: این انجمن می‌تواند بازوی قوی در راستای همکاری با وزارت صنعت، معدن و تجارت و دادگستری باشد./ س
برچسب ها: قیمت ، دغدغه ، مصرف کننده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.