نماينده مبارکه گفت: شهر مبارکه به عنوان يکي از قطب‌هاي صنعت کشور 500 واحد صنعتي را در خود جاي داده است اما آمار بيکاري در اين شهر به 15.3 درصد مي‌رسد و بيشتر اين آمار به دليل تخلف فولاد مبارکه است که در زمينه استخدام قانون را رعايت نمي‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ علي ايرانپور نماينده مبارکه در صحن علني امروز (شنبه 28 ارديبهشت‌ماه) مجلس طي تذكري خطاب به وزير نيرو گفت: بعد از چند سال که آب در زاينده رود جاري شده کشاورزان خواهان تقسيم آب به صورت عادلانه هستند، تبعيض‌هايي که بين تقسيم آب در محدوده شرق، غرب، شمال و جنوب اصفهان بين کشاورزان قائل مي‌شويد، سوالاتي را براي مردم به وجود مي آورد.

ايرانپور ادامه داد: اگر شرق اصفهان حق استفاده از آب را دارد مسلما اين حق براي کشاورزان شهرستان هاي ديگر هم است. از وزير نيرو خواسته ايم که عدالت را اجرا کند.

همچنين در مورد جاري شدن آب در کانال مهيار اين مسئله مطرح است که اگر چندين ميليارد تومان براي آبرساني از طريق اين کانال هزينه شده اما در اين کانال آب جاري نشود اتلاف بيت‌المال از شهرستان‌هاي مبارکه و شهرضا است.

عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي خطاب به وزير صنعت اظهار داشت: شهر مبارکه به عنوان يکي از قطب‌هاي صنعت کشور 500 واحد صنعتي را در خود جاي داده است اما آمار بيکاري در اين شهر به 15.3 درصد مي‌رسد و بيشتر اين آمار به دليل تخلف فولاد مبارکه است که در زمينه استخدام قانون را رعايت نمي‌کند.

نماينده مبارکه در پايان با اشاره به مسئله زيست محيطي مبارکه خاطر نشان کرد: وجود صنايع آلاينده و عدم توجه سازمان حفاظت محيط زيست به نابودي کشاورزي شهرستان مبارکه منجر شده است و همواره اين سوال مطرح مي شود که چه دليلي براي کوتاهي مسئولين سازمان حفاظت محيط زيست وجود دارد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار