بازگشت "مادرانه" از کرج

عوامل سریال "مادرانه" پس از 10 روز تصویربرداری در شهر کرج برای ادامه کار به تهران بازگشتند.

"محمدرضا شفیعی" تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: سریال "مادرانه" به کارگردانی" جواد افشار" برای پخش در فصل تابستان در شبکه سه سیما ساخته می شود.
وی افزود: عوامل این مجموعه پس از گذراندن 10 روز تصویربرداری در شهر کرج روز گذشته به تهران بازگشتند و هم اکنون مشغول تصویربرداری در لوکیشن های خارجی این سریال هستند و پس از گذراندن یک هفته تصویربرداری در لوکیشن خارجی تصویربرداری در لوکیشن های داخلی آغاز خواهد شد.
گفتنی است، سریال "مادرانه" توسط "سعید نعمت الله" نوشته شده و مضمون اجتماعی دارد و در 30 قسمت 35 دقیقه ای برای گروه مجموعه تلویزیونی شبکه سه سیما تولید می شود.
"مهدی سلطانی"، "لعیا زنگنه"، "شقایق فراهانی"، "مهرداد ضیایی"، "عباس غزالی"، "هستی مهدوی فر" و ... در این سریال نقش آفرینی می کنند.
داستان این سریال از آنجایی شروع می شود که "اردلان" از همسر خود جدا شده و پسر و دختر خود را سرپرستی می کند اما در می یابد که فاصله زیادی از لحاظ اجتماعی با دخترش "رها" پیدا کرده است.
از دیگر عوامل این فیلم می توان به: "خسرو دادگرمرام" مدیر تصویربرداری، "هادی افشار" مدیر صدابرداری،"شیرین بوریایی دوست" طراح صحنه و لباس، "مهری شیرازی" طراح چهره پردازی، "فرشید رئوفی" مدیر تولید، "سعید پروینی" تهیه کننده اشاره کرد./ي2
برچسب ها: سریال ، مادرانه ، شبکه سه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار