مديركل راه و شهرسازي استان ايلام اعلام كرد: با پيگيريها و رايزنيهاي به عمل آمده خوشبختانه اعتبارات اين اداره كل چه در بخش عمراني و چه در بخش جاري افزايش چشمگيري داشته است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان ايلام، عبداله بهادري در جلسه توديع و معارفه رؤساي ادارات راه و شهرسازي شهرستانهاي آبدانان و دهلران با بيان اين مطلب اظهار داشت: ساماندهي و تعيين تكليف پروژه هاي حوزه هاي مختلف از ديگر اقدامات صورت گرفته در سال گذشته بوده به طوري كه مطالبات پيمانكاران به حداقل رسيده و آينده مناسبي از لحاظ پيشرفت پروژه ها پيش بيني مي شود.

وي نگهداري و ارتقاي ايمني راهها، حفاظت از اراضي و منابع ملي، جلوگيري از تصرفات و پيگيري جهت به سرانجام رساندن پروژه هاي مسكن مهر را از اولويتها و رسالتهاي اصلي رؤساي ادارت شهرستانها ذكر كرد و از آنان خواست اين موارد را به عنوان هدف و برنامه خود قرار دهند.

مديركل راه و شهرسازي استان ايلام تصريح كرد: تلاش ما بايد اين باشد كه در راستاي ساماندهي يك سيستم اداري منسجم در سطح استان گام برداريم و رتبه اين اداره كل را ارتقا دهيم.

گفتني است قائم مقام وزير و مديركل راه و شهرسازي استان ايلام ضمن بازديد از تمامي پروژه هاي راهسازي و مسكن مهر اين شهرستانها و برگزاري جلسه پرسش و پاسخ با كاركنان با فرمانداران ديدار و توجه آنان به افزايش اعتبارات راه و شهرسازي به عنوان زيربناي توسعه شهرستان ها را خواستار شد.

گفتني است در اين جلسات عليرضا قاسمي به عنوان رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان آبدانان و رحيم رشيدي به عنوان رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان دهلرن معرفي شدند./خ
برچسب ها: ایلام ، مطلبوب ، عمران ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار