نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرگذر شهرستان دزفول با توجه به رفع موانع، باید به مناسبت چهارم خرداد به بهره‌برداری برسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ عباس‌ پاپی‌زاده در بازدید از زیرگذر شهرستان دزفول اظهار کرد: زیرگذر شهرستان دزفول از سال‌ها پیش آغاز به کار کرده بود ولی به دلیل برخی مشکلات روند اجرایی این پروژه به شدت دچار مشکل شده بود که این موضوع با پیگیری‌هایی در استان برطرف شد.

وی با اشاره به اینکه موانع اجرایی این پروژه برطرف شده است، گفت: پیش از این شرکت‌های خدمات‌رسان و زیرساخت در سطح شهرستان باید تاسیسات خود را برای اجرای این پروژه‌ها جابجا می‌کردند که با پیگیری‌های انجام شده با آن‌ها این مهم محقق شد و موانع اجرایی این پروژه‌ها برداشته شد.

این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به اینکه باید این تقاطع غیرهمسطح در روز مقاومت دزفول به بهره‌برداری برسد، خاطرنشان کرد: در روز چهارم خرداد باید این پروژه به بهره‌برداری برسد و در شرایط کنونی با بررسی‌های انجام شده این تقاطع غیرهمسطح در مراحل پایانی است.

پاپی‌زاده با اشاره به اینکه شهرستان دزفول نیازمند تقاطع‌های غیرهمسطح زیادی است، گفت: باید برای رفع مشکل ترافیک در سطح شهر دزفول برنامه‌ریزی کرد و اجرای پروژه‌ها باید در راستای افق طولانی مدت این شهرستان باشد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از همه توانمندی‌های موجود برای اجرای سریع پروژه‌های عمرانی شهرستان استفاده کرده‌ایم و تلاش شده است تا معضلات مردم در راستای اجرای پروژه‌های کلان و تاثیرگذار برطرف شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.