حسین پاکدل با بازی در فیلم "برف روی کاج ها" و اکبر عبدی با بازی در فیلم سینمایی "رسوایی" توانایی های خود را به تصویر کشیدند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، با گذشت 67 روز از اکران فیلم سینمایی "رسوایی" به کارگردانی مسعود ده نمکی این فیلم همچنان فیلم صدر نشین گیشه های سینمایی است و بیشترین تعداد سالن سینمایی را در اختیار دارد این فیلم با داشتن 26 سالن سینمایی و فروش روزانه ای 10 میلیون تومانی اش بیشترین مخاطب را نسبت به دیگر فیلم ها داشته باشد.
اکبر عبدی در این فیلم بازی دیدنی خود را بار دیگر به رخ همگان کشید و نشان داد که در این میانسالی نیز می توان صدر نشین بود.
فیلم سینمایی "برف روی کاج ها" به کارگردانی پیمان معادی با داشتن 16 سالن سینمایی و 28 روز نمایش توانست از مرز فروش 500 میلیون تومانی در تهران بگذرد.
این فیلم با اختلاف فروش 500 هزار تومانی و فروش روزانه 9 میلیون و500 هزار تومانی اش فروش 590 میلیون تومانی را سپری کند.
 گرچه در این فیلم بازیگران سرشناس و  ستاره ای چون مهناز افشار، صابر ابر، حسین پاکدل، حسن معجونی، ویشکا آسایش، به ایفای نقش پرداختته اند که بازی دیدنی حسین پاکدل و حضور او پس از سالها در عرصه بازیگری در این فیلم دیدنی است.
این فیلم دومین فیلم پر فروش گیشه های سینمایی است و رغیب فیلم "رسوایی" است مهناز افشار در "برف روی کاج ها" نقش اول فیلم را بازی می کند که همسر او حسین پاکدل مدت هاست او را تنها گذاشته و در غیاب او مهناز افشار ماجرای داستانی با صابر ابر میشود و در پایان از میان این دو یکی را باید انتخاب کند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.