عضو هئيت مديره شرکت عمران و بهسازي بافت‌هاي فرسوده گفت: بالا رفتن ميزان تسهيلات از 20 ميليون تومان به 30 ميليون تومان ميزان اقبال سازندگان نوسازي بافت فرسوده را افزايش داد.

محمد آئيني در گفتگو با خبرنگاراقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه به ازاي نوسازي هر واحد بافت فرسوده 4.2 واحد مسکوني نوساز به متقاضيان تحويل داده مي‌شود گفت: در هر مقطعي از زمان بايد نيازهاي مسکن کشور را در الويت فعاليت‌هاي خود قرار دهيم.
وي ادامه داد:افزايش ميزان تسهيلات نوسازي بافت‌هاي فرسوده از 20 ميليون تومان به 30 ميليون تومان با استقبال متقاضيان مواجه شد.
کيان‌پور با اشاره به اينکه بسياري از سازندگان بافت‌هاي فرسوده از ميزان تسهيلات استقبال کرده‌اند، افزود: بافت‌هاي فرسوده به دليل درون شهري بودن نياز چنداني به تامين امکانات زير ساختي ندارد.
مدير عامل شرکت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري ايران در ادامه اظهار داشت: بسياري از نوسازي و بهسازي بافت‌هاي فرسوده توسط خود مالکان واحدها و با تجميع پلاک‌ها صورت مي‌گيرد که در کاهش هزينه‌ها موثر است.
معاون وزير راه و شهرسازي خاطر نشان کرد: استقبال از نوسازي بافت‌هاي فرسوده در سال جاري نسبت به سال گذشته بسيار افزايش يافته است./ک
برچسب ها: نوسازی ، بافت ، فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار