دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: عکس العمل نامزدهای تائید صلاحيت شده و احراز صلاحيت نشده بحمدالله عکس‌العمل مناسبی بود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمد نبي حبيبي" در اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: در کشور نیاز به احزاب و تفکر حزبی بیشتری داریم تا زمینه برای پیشرفت کشور هموارتر شود .

دبير کل حزب موتلفه اسلامي با بیان اینکه وجود احزاب ضامن واجد شرط یکی از عوامل مصونیت حفظ اصل نظام است یادآور شد: به واسطه برخی اشتباهات در امور اجرایی کشور و برخی سوء مدیریت‌ها در طول انقلاب در قوای سه گانه حرف این وجود دارد که به اصل نظام خدشه وارد شود در حالی که با وجود حزب، حزبی که امور اجرایی و مجلس و شوراها را مدیریت می‌کند باید پاسخگوی عملکرد نامناسب خود باشد.

حبیبی افزود: حزب موتلفه اسلامی 50 سال است که در کشور شکل گرفته است و  ماندگاری آن نشان از مستحکم بودن پایه‌های ایدئولوژیک آن است.

وي در بخش دیگر سخنانش با اشاره به آرایش انتخاباتی جدید که پس از اعلام صلاحیت نامزدها روشن شده است عنوان کرد: عکس العمل نامزدهای تائید صلاحيت شده و احراز صلاحيت نشده بحمدالله عکس‌العمل مناسبی بود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش پایانی سخنانش خطاب به دبیران حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: تمام تلاشمان را باید برای گسترش حضور مردم در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به کار بگیریم و هر تمهیدی لازم است بیاندیشیم.

 انتهاي پيام/

برچسب ها: حبیبی ، اجلاس ، دبیران ، موتلفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار