دبيركل حزب موتلفه اسلامي با بيان اينكه به توافقات فرآيند تصميم‌گيري اصولگرايان پايبند هستيم، گفت:‌ اصولگرايان به عنوان اصلي‌ترين ضلع رقابت در انتخابات آينده با راهنمايي و هدايت جامعتين با يك نامزد به صحنه رقابت مي‌آيند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران محمد‌نبي حبيبي دبيركل حزب موتلفه اسلامي در نشست هفتگي دبيران موتلفه در تشريح ديدگاه جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري در معرفي يك فرد واحد گفت: به توافقات فرآيند تصميم‌گيري اصولگرايان پايبند هستيم.

وي در ادامه افزود: بارها تاكيد كرده‌ايم كه از تصميم جامعتين تبعيت مي‌كنيم و اكنون يك گام به اين تصميم نزديك شده‌ايم.

حبیبی تصریح کرد: اصولگرايان به عنوان اصلي‌ترين ضلع رقابت در انتخابات آينده با راهنمايي و هدايت جامعتين با يك نامزد به صحنه رقابت مي‌آيند و حزب موتلفه اسلامي اين گزينه را تبليغ مي‌كند.

وي با بيان اينكه موتلفه در آستانه پنجاهمين سالگرد تأسيس خود تصميم به معرفی نامزد رياست جمهوري گرفته اضافه كرد: اين حزب پس از بررسي شاخص‌هاي لازم و نياز امروز كشور كه سر و سامان دادن به امور اقتصادي در جهت آفرينش "حماسه اقتصادي" است، به معرفي يحيي آل‌اسحاق به عنوان نامزد رياست جمهوري يازدهم مبادرت كرده و اين تصميم حزب در جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري هم به تصويب رسید و ائتلاف 5 نفر از نامزدهاي رياست جمهوري كه سه نفر آنها از طرف جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري انتخاب شده بودند، شكل گرفت.

حبیبی در ادامه بیان كرد: اعضاي ائتلاف 5 نفره به اين تصميم رسيدند كه براي رسيدن به نامزد واحد، حكميت برخي از بزرگان جريان اصولگرايي را تمكين كنند و لذا عدم ثبت نام  آل‌اسحاق در همين چارچوب صورت گرفت و حزب موتلفه اسلامی و نامزدش به احترام اين فرآيند از نام‌نويسي نامزد مختص حزب منصرف شدند.

دبيركل حزب موتلفه اسلامي با تشكر از آل‌اسحاق كه دعوت حزب را لبيك گفته و به صورت جدي به ميدان آمده و با احترام به خرد جمعي اصولگرايان و رهنمود بزرگان در خصوص وحدت ثبت‌نام نكرد، ادامه داد: براي اعلام حمايت از نامزد مطلوب اصولگرايان منتظر اعلام نظر شوراي نگهبان خواهيم ماند.

وی افزود: گام‌های بعدی حزب موتلفه اسلامی در جهت افزایش وحدت اصولگرایان خواهد بود.

حبيبي همچنین با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در ديدار دست‌اندركاران برگزاري انتخابات و همچنين معلمان و فرهنگيان تاکید کرد: انتخابات آينده انتخابات فوق‌العاده حساسي است، گرگهاي جهاني دهان باز كرده‌اند تا به ملت ايران آسيب بزنند، آنها از تهديد نظامي، تهديد اقتصادي و اخلال در روابط ديپلماتيك ايران و جهان خسته‌شده‌ و مي‌خواهند خستگي خود را در انتخابات با تحميل يك جنگ نرم ديگر شبيه آنچه در انتخابات 88 افتاد جبران كنند؛ به همين دليل مقام معظم رهبري ادامه مسير پرشتاب پيشرفت كشور را نيازمند دو حماسه مي‌دانند؛ اول حماسه سياسي كه مهمترين فراز آن در انتخابات 92 اتفاق خواهد افتاد . دوم حماسه اقتصادي كه بايد همه براي ساماندهي توليد ملي و مقابله با توطئه‌هاي دشمن به صحنه بيايند.

وي تصریح کرد: بازي با قيمتها و ناراضي كردن مردم در دستور كار دشمن است، دشمن را بايد در همه لايه‌ها شناسايي و با آن مقابله كرد.

حبیبی با اشاره به الزامات خلق  يك حماسه سياسي در انتخابات آينده گفت: پايبندي نهادهاي مجري، ناظر و نيز داوطلبان به قانون بدون كم و كاست از الزامات مهم خلق حماسه سياسي است. هر كس در هر مرتبه بخواهد از قانون تخطي كند بايد مردم بدانند او در خط دشمن و در مقابله با خلق حماسه سياسي عمل مي‌كند.

وي افزود: نتيجه اين حماسه سياسي افزايش اقتدار ملي و نيز بسط امنيت ملي در همه سطوح و تضمين پيشرفت كشور است و اين سه مقوله را هيچگاه نبايد فراموش كرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنين تاكيد كرد: اهميت انتخابات رياست جمهوري نبايد ما را از اهميت انتخابات شوراها غافل كند، اصولگرايان بايد در اين امر مهم متمركز شوند.

حبیبی در بخش ديگري از اظهاراتش با اشاره به اعتراض حوزه‌هاي علميه به جنايات تكفيري‌ها در سوريه و نيز اعتراض مردم پس از اقامه نماز جمعه به اين پديده استعماري اظهار داشت: نبش قبر "حجر بن عدي" كه از صحابه بزرگ رسول گرامي اسلام(ص) است موجي از نفرت در ايران و جهان اسلام پديد آورد، جريان وهابيت يك جريان خطرناك در دنياي اسلام است كه كيان دين را مورد تهديد قرار داده است و آنها كه به نوكري آمريكا و دستور گرفتن از سيا و موساد افتخار مي‌كنند ، تكريم مسلمانان از صحابه بزرگ پيامبر(ص) را برنمي‌تابند.

وی افزود: اين رسواترين حركت نفاق‌آلود در جهان اسلام است و دنياي اهل سنت به ويژه علماي آنها بايد در برابر اين جريان بايستد، اگر شيعيان در برابر بهائيت نمي‌ايستادند امروز بهائيت، همان خطري كه وهابيت اسلام را تهديد مي‌كرد، بلاي جان مسلمانان شده بود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنين حمله ددمنشانه رژيم صهيونيستي به سوريه را محكوم كرد و گفت: يك مشت ابله در تل آويو نشسته‌اند و با آتش بازي مي‌كنند، آنها نمي‌دانند ميليونها انسان در جهان اسلام دست به ماشه در پي اين هستند كه فرصت پيدا كنند تا جواب شرارت‌هاي رژيم صهيونيستي را بدهند، حمله به سوريه اين فرصت را مهيا كرده است.

حبیبی با تجليل از مواضع سيد حسن نصرالله اظهار داشت: وقتي سيد حسن نصرالله رژيم صهيونيستي را تهديد مي‌كند يك بلوف نيست، بزودي اسرائيلي‌ها ضرب شست مسلمانان را خواهند ديد.

وي در ادامه با بيان اينكه مردم سوريه در مقابله با تروريستها توفيقات خوبي داشته‌اند، تصريح كرد: حمله رژيم صهيونيستي ايجاد تنفس براي تروريستها براي ادامه شرارت در اين كشور است؛ همزباني و همگامي تروريستها با رژيم صهيونيستي يك داغ ننگ بر پيشاني دولتهايي است كه از تروريستها حمايت مي‌كنند.

حبیبی در پایان عقب‌نشيني آمريكا پس از تهديد بشار اسد و سيد حسن نصرالله مبني بر پذيرش توافقنامه ژنو را يك فريب دانست و گفت: ارسال اسلحه از طريق آمريكا به تروريستها يك لحظه قطع نشده است، هر وقت آمريكائيها در سوريه كم مي‌آورند مي‌روند سراغ توافقنامه ژنو! اگر آنها مي‌خواستند به توافقنامه ژنو عمل كنند تا حد رسوايي از تروريست‌ها حمايت نمي‌كردند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار