برترین های رقابت های قهرمانی مچ اندازی رفسنجان در دو گروه سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، در گروه سنی نوجوانان "علی نمازی"، "مرتضی حیدری"، "مجتبی حیدری پور" و "رضا شاه میرزاخانی" از باشگاه مسلم و "علیرضا برندک" از باشگاه یزدان به ترتیب در اوزان منهای 55، 90، 70، 80 و +80 کیلوگرم اول شدند.

در گروه سنی جوانان نیز "محمد شجاعت"، "میلاد حسین محمدی" از باشگاه توان و "علیرضا آخوندی" از باشگاه ایمان در اوزان منهای 65، 70 و + 80 کیلوگرم رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

در گروه سنی بزرگسالان نیز "اسماعیل شریفیان"، "علی حسنی"و "داریوش پورجعفری" از مؤسسه ابریشم، "رضا رجبی" از باشگاه یزدان، "میلاد حسین علیزاده" و "احمد متین" از باشگاه ایمان، "مصطفی محمودی" از باشگاه توان، "احمد حسنی" از مؤسسه ابریشم، "ابوالفضل پاینده" از باشگاه یزدان، "مهدی کربلایی" مؤسسه ابریشم، "بهنام پهلوان" از باشگاه توان و "محسن حسن سعدی" از موسسه ابریشم به ترتیب در اوزان منهای 50، 55، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90، 100، 110 و + 110 کیلوگرم اول شدند.

در بخش تیمی نیز در گروه سنی بزرگسالان مؤسسه ابریشم با 84 امتیاز، باشگاه توان با 76 امتیاز و باشگاه یزدان با 39 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

در گروه سنی جوانان هم تیم های باشگاه توان با 20 امتیاز، باشگاه ایمان با 10 امتیاز و باشگاه یزدان با 7 امتیاز رتبه اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در گروه سنی نوجوانان باشگاه مسلم با 47 امتیاز، باشگاه یزدان با 17 امتیاز اول و دوم شدند.

اضافه می شود:"مهدی کربلایی" به عنوان قهرمان قهرمانان این رقابت ها معرفی شد./ع

برچسب ها: رقابت ، مچ اندازی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.