معاون امور پستی اداره کل پست استان يزد از راه‌اندازی وب آگهی روستایی در استان خبر داد و حذف واسطه‌گري در فرايند، عرضه محصولات کشاورزي و باغباني و کسب جايگاه مناسب در بازار خريد و فروش را از جمله اهداف راه‌اندازي اين سرويس خواند.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،  "علی‌محمد عادل" در مراسم توديع و معارفه رييس اداره پست شهرستان بافق، سرویس وب آگهی را یکی از خدمات نوین پستی عنوان كرد و گفت: سرویس وب آگهی سرويسي است که طي آن توليد‌کنندگان محصولات دامداري، کشاورزي، باغباني و ساير از طريق بستر الکترونيکي و مجازي واقع در دفاتر ICT روستايي مبادرت به انتشار آگهي فروش يا تبليغات جهت عرضه و فروش محصول خود مي‌كنند.


وي با تاکید بر توسعه خدمات فناوري اطلاعات در مناطق روستايي به منظور پوشش بهينه نياز‌هاي جامعه روستايي، گفت: شرکت پست با اجرای طرح‌های مختلف در جابجایی مرسوله‌های پستی، نقش مهمی در کاهش سفرهای دورن شهری و برون شهری داشته است.

عادل همچنين نقش ارائه خدمات پستی در دفاتر ICT روستایی را در کاهش سفرهای زائد روستائیان بسيار موثر خواند و بيان كرد: در حال حاضر 144 دفتر ICT و 71 دفتر خدمات ارتباطی در استان فعال است که از این تعداد ۱5 دفتر ICT و چهار دفتر خدمات ارتباطی در بافق و بهاباد مستقر هستند.

به گفته معاون امور پستی اداره کل پست استان یزد، گسترش و توسعه خدمات الکترونیکی نظیر خرید الکترونیکی و صندوق پست الکترونیکی از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای استفاده از فناوری‌های نوین در جهت ارائه خدمت به متقاضیان تدوین شده است.

وي همچنين با اشاره به چشم‌انداز بلند مدت توسعه کشور همچنین چشم‌انداز بخش پست، اظهار كرد: برخورداری آحاد جامعه از خدمات پستی رقابتی، با کیفیت، استاندارد و مبتنی بر فناوری پیشرفته و افزایش سهم کشور از بازار جهانی ارتباطات پستی، از اهداف بلندمدت این سند است.

عادل در ادامه به خدمات نوین پستی اشاره و خاطرنشان کرد: سرویس پست تلفنی 193 و سرویس خرید و فروش اینترنتی از جمله مواردی است که در اختیار شهروندان قرار گرفته که مشتریان این سرویس‌ها می‌توانند در کوتاهترین زمان ممکن خدمات پستی را دريافت كنند.

در اين مراسم كه در فرمانداري بافق برگزار شد، "عباس زارع بیدکی " با صدور حكمي از سوي مدیر کل پست استان یزد به عنوان ريیس جدید اداره پست شهرستان بافق منصوب شد و از از زحمات "حسین برات" مدیر سابق اين اداره نيز تقدیر شد./ج1

برچسب ها: سرویس ، آگهی ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.