معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: عالمان جامعه و مفسران می­توانند از حضور قابل توجه مردم در بزرگداشت قیام خونین 15 خرداد که موجب افتخار انقلاب اسلامی است استفاده کرده و به تبیین ابعاد مختلف آن برای نسل جوان بپردازند.

نصراللهی در گفت ‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود : روزهای 14 و 15 خرداد از روزهای تاریخی کشورما هستند.

وی گفت : در قیام 15 خرداد به پا خاستن حضرت امام و همراهی اقشار مختلف مردم موجب خلق یک حماسه شد همچنین 14 خردادماه نیز یکی از روزهای تلخ انقلاب است که ارزش­های خاص این دو روز در تاریخ اسلام و انقلاب ماندگار خواهند بود و می­طلبد تمام اقشار جامعه، حوزویان و دانشگاهیان این دو روز را بصورت مطلوبی گرامی داشته باشند.

نصراللهی افزود: 14 و 15 خردادماه پیام­های بسیاری برای مردم دارند که بایستی به آنها بیشتر پرداخته شود از این رو بایستی اهداف و ویژگی­ها، شاخص­ها و تاثیراتی که این دو روز بر تاریخ ایران اسلامی گذاشته­اند تبیین شود تا نسل آینده با ویژگی­های این ایام آشنا شده و از آن بهره­مند شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به ویژگی قیام 15 خرداد گفت : از ویژگی­های قیام 15 خرداد می­توان به عدم سکوت در برابر زورگویان و ستم گران، اتکا به مردم و خواسته مردماشاره کرد که تاثیرات بسیاری در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی داشته و از این رو نیازمند پرداختن به ابعاد و ویژگی­ها این روز برای نسل کنونی و آینده هستیم.

نصراللهی افزود: نقش رسانه­ها برای نشان دادن حضور چشمگیر مردم در مراسم بزرگداشت14 و 15 خرداد نقش بسیار مهمی است همچنین عالمان جامعه و مفسران می­توانند از این حضور و ظرفیت بالا که موجب افتخار انقلاب اسلامی است استفاده کنند و به تبیین ابعاد مختلف آن بپردازند./ب

برچسب ها: ابعاد ، مهم ، قیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.