رئیس کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی گفت:حضور آگاهانه جوانان خنثي كننده توطئه هاي دشمنان در انتخابات است.

پاكپور مشاور استاندار و رئيس كميته جوانان ستاد انتخابات استان مركزي در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، انتخابات به دليل اينكه مصداق بارز تأثير اراده ملت در تعيين سرنوشت سياسي خود به عنوان ويژگي منحصر به فرد جمهوري اسلامي است همواره مورد توجه دشمنان بوده است.

وي با اشاره به تلاش هميشگي دشمنان در مقابله با نظام اسلامي افزود: دشمنان ضربه زدن به ويژگي هاي متمايز كننده و پيش برنده انقلاب اسلامي را در دستور كار دارند و در شرايط فعلي كمرنگ کردن حضور مردم و شور و نشاط انتخابات را دنبال مي كنند.

مسئول كميته جوانان ستاد انتخابات استان گفت :دشمنطي سال‌هاي مختلف سياست مقابله نظامي، انزواي بين المللي، جلوگيري از خيزش علمي و جنگ اقتصادي را به كشور تحميل کرده است تا به واسطه آن مردم را به عنوان ركن مهم استمرار حركت كشور، دچار يأس و نااميدي كند.

وی با تشريح وضعيت كشور در مقابله با دشمنان افزود : برخورداري كشور از توان دفاع بازدارنده، اقتدار و تأثيرگذاري بين المللي، الگودهي در عرصه بيداري اسلامي و برخورداري از پيشرفت هاي خيره كننده به خوبي بيانگر موفقيت جمهوري اسلامي در مقابله با دشمنان است.

پاکپور برگزاري مطلوب انتخابات با اين سطح از تأثير را مصداق حماسه سازي دانست و افزود: جوانان همواره در تاريخ كشور پرچمداران حماسه هاي ماندگار بوده و امروز نيز با درك صحيح از شرايط، پرچمداران حماسه سياسي24خردادماه خواهند بود./س

برچسب ها: حضور ، آگاهانه ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.