فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به بسته شدن آزادراه تهران پردیس از زیر بار ترافیک رفتن جاده قدیم تهران - رودهن خبر داد.

مهران کرانیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این دو راه هم‏ سو و موازی با هم بودند که در حال حاضر فشار بیشتری به این جاده قدیم وارد می شود.

وی ادامه داد: گنجایش ترافیکی جاده قدیم تهران رودهن مانند هر راهی محدود است و همچنین در جاده قدیم دو تنگه یا قیف وجود دارد که یکی بعد از جاجرود و دیگری نیز نرسیده به پل کمرد است.

کرانیان افزود: در این دو تنگه موجود در جاده قدیم تهران رودهن ترافیک کند و سبب پس زدن ترافیک می‏ شود.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران اضافه کرد: پلیس‏راه کناره دو سوی این تنگه‏ ها را کنترل و از توقف و پارک خودروها و سد معبرها به شدت جلوگیری می‏ کند؛ اما باز هم این تنگه‏ ها سبب کند شدن تردد خودروها و پس زدن ترافیک می ‏شوند.

وی ادامه داد: در مسیر شمالی آزاد راه تهران پردیس و یک‏ هزار و 500 متر مانده به عوارضی، راه خروجی در نظر گرفته شده که وارد جاده قدیم می‏ شود.

کرانیان تصریح کرد: با بهره‏ برداری از آزادراه تهران پردیس، 15 کیلومتر از این آزاد راه زیر بار ترافیک رفته که سبب روان شدن ترافیک جاده قدیم به سمت پردیس شده است.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران افزود: آزادراه تهران پردیس همچنان بسته است؛ اما روزهای جمعه به صورت اضطراری مسیر برگشت پس از تعطیل کردن پروژه به روی خودروها باز می ‏شود.

وی ادامه داد: تا پایان هفته و با بهره‏ برداری از پروژه عمرانی پل‏ های ورودی شهر پردیس، ترافیک به حال عادی خود باز می گردد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.