قائم مقام راه آهن در دومين جلسه شوراي مديران راه آهن در سالجاري با اشاره به موارد مورد نظر در تهيه و تدوين منشور كاري سال 92 راه آهن اعلام كرد: اين منشور به عنوان يك برنامه سالانه و كوتاه مدت براساس منابع، تدوين شده كه مي تواند مسير دستيابي به اهداف بلند مدت را روشن و هموار سازد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران ،طالب زارع قائم مقام راه آهن در جلسه شوراي هماهنگي مديران راه آهن با اشاره به تهيه و تدوين منشور كاري سال 92 راه آهن گفت: دراين منشور تلاش شده تا عناوين انتخاب شده برنامه ها با وضعيت حال حاضر راه آهن متناسب باشد و پيرو اين مساله، 17 عنوان برنامه اصلي و حدود 300 عنوان فرعي براي فعاليت ها و پروژه هاي اين ارگان تعريف شده است.
 
وي افزود: اعلام و تشريح آخرين اقدامات و فعاليت هاي صورت گرفته ،تشريح وضعيت موجود و همچنين ميزان پيشرفت فيزيكي پروژه ها از ديگر مواردي است كه در اين منشور لحاظ شده است.
 
به گفته زارع اين منشور مي تواند مبناي ارزيابي برنامه راه آهن در سال 92 و اقدامات در دست انجام به تفكيك حوزه ها باشد.
 
وي افزود: دراين منشور تلاش شده تا فعاليت هاي اصلي و كليدي كه مي تواند در بهبود عملكرد و ارتقا جايگاه حمل و نقل ريلي موثر باشد به تصوير كشيده شده و مستند سازي شود.
 
قائم مقام راه آهن ابراز اميدواري كرد با اجراي اين برنامه ها به نحو مطلوب شاهد پيشرفت روزافزون اين نهاد و ارايه كارنامه موفقي از آن باشيم.
 
وي درادامه مباحث مربوط به تدوين آيين نامه و دستورالعمل ها ،ارتقا و بهبود وضعيت كيفي و استخدامي كاركنان و همچنين تغييرات در دستوركار پيرو اصلاح ساختار راه آهن را مدنظر قرار داد وگفت: تاكنون عملكرد خوبي دربحث ارتقا معيشت كاركنان اعم از حقوق و مزايا وجود داشته است  اما درصدد هستيم تا در سال 92 اين مهم تداوم داشته باشد و دركنارآن بحث پوشش بيمه اي كامل درمان با كيفيت بالاتر دراختيار كاركنان و پرسنل قرار گيرد. 

انتهاي پيام/
برچسب ها: منشور ، راه آهن ، رونمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار