مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون :واکنش فرمانده انتظامي در خصوص نشان دادن عکس برخي از سران فتنه در يک ستاد انتخاباتي ، "زمين‌خوار" بزرگ قم دستگير شد‌ ، روحانی پرتلاش قیام پانزده خرداد اصفهان درگذشت و.... است


مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

واکنش فرمانده انتظامي در خصوص نشان دادن عکس برخي از سران فتنه در يک ستاد انتخاباتي

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/3/12/1178060_585.jpg

رئیس پلیس کشور در خصوص نشان دادن عکس برخی سران فتنه در مراسم ستاد یکی از کاندیداها گفت:یکی از تعهدات کاندیداها این است که نباید دنباله روی فتنه باشند.

احتمال 10 رقمی شدن شماره های موبایل وجود دارد
معاون سازمان تنظيم مقررات اعلام کرد: سخت گیری هايی که در خصوص نامبرینگ اعمال می شود برای جلوگیری از ده رقمی شدن شماره های موبایل است.

هشدار به رانندگان،گرد و خاك استان ايلام را فرا گرفت
 رئيس پليس راهنمايي و رانندگي انتظامي استان ايلام با توجه به ورود سامانه گرد و غبار شديد در استان ايلام از مردم خواست مقررات راهنمايي و رانندگي را به بهترين نحو رعايت کنند.

كمك يك ميلياردي به بازسازي عتبات توسط فرهنگيان و دانش آموزان خراسان رضوي

 مسوول ستاد بازسازي عتبات عاليات خراسان رضوي گفت : فرهنگيان و دانش آموزان استان طي دو ماه گذشته بالغ بر يك ميليارد و 280 ميليون ريال به بازسازي عتبات كمك كردند.

کسب رتبه برتر اداره پست استان آذربایجان شرقی

 اداره کل پست استان آذربایجان شرقی طی ماه جاری دو موفقیت بزرگ کسب کرد.

"زمين‌خوار" بزرگ قم دستگير شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/3/12/1177634_527.jpg

 فردي زمين خوار که با فروش متقبلانه زمين‌هاي حاشيه استان قم از 100 نفر مبلغ 12 ميليون کلاهبرداري کرده بود توسط پليس آگاهي قم دستگير شد.

روحانی پرتلاش قیام پانزده خرداد اصفهان درگذشت
 آیت اله طاهری امام جمعه پیشین اصفهان که در قیام 15 خرداد 42 در ترغیب مردم سهم بسزایی داشت شب گذشته بر اثر تشدید عارضه تنگی نفس درگذشت.

روحانی پرتلاش قیام پانزده خرداد اصفهان درگذشت

 آیت اله طاهری امام جمعه پیشین اصفهان که در قیام 15 خرداد 42 در ترغیب مردم سهم بسزایی داشت شب گذشته بر اثر تشدید عارضه تنگی نفس درگذشت.

اختلال در 5 مرکز مخابراتی

 عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در 5 مرکز مخابراتی آغاز شده است.

خدمات رایگان مترو در روز ارتحال امام(ره)
مدیرارتباطات امور بین الملل شرکت مترو تهران و حومه گفت:همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مترو تهران تسهیلات با خدمات ویژه ای از شب قبل تا پایان مراسم روز 14 خرداد در نظر گرفته است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار