کارگاه آموزشی منشور اخلاقی در دانشگاه الزهرا (س) با حضور رییس این دانشگاه، اعضای هیات رییسه، روسای دانشکده‌ها، اعضای شورای دانشگاه و جمعی از مدیران دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران، این کارگاه آموزشی، اولین کارگاه از سلسله برنامه‌های عملیاتی اجرای منشور اخلاقی است که با تدریس دکتر قراملکی _ عضو هیات علمی دانشگاه تهران و در قالب همکاری با پژوهشکده اخلاق حرفه‌ای این دانشگاه برگزار شده و در تابستان نیز با برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اساتید و کارکنان ادامه پیدا می‌کند.

بر اساس این گزارش، دانشگاه الزهرا(س)، منشور اخلاقی خود را که با بهره‌گیری از نقطه نظرات ارائه شده است، در این کارگاه‌های آموزشی تدوین کرده و با شروع ترم جدید، دانشجویان نیز در دوره‌های ویژه خود مشارکت خواهند کرد.

در همین راستا، مهناز امیرخوانی _ معاون فرهنگی دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به اجرای عملیاتی منشور اخلاقی در این دانشگاه، گفت: 30 کارگاه در رابطه با منشور اخلاقی برای مدیران عالی، مدیران متوسط، اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان برگزار می‌شود.

وی افزود: مقرر شد 30 کارگاه هشت ساعته متمایز از هم برای جامعه هدف برگزار شود و در این کارگاه بازخورد نگاه مخاطبین ثبت و ضبط شده و بعد گروه تحلیل گرایان، مطالب را تحلیل می کنند تا تدوین منشور اخلاقی مهیا شود.

معاون فرهنگی دانشگاه الزهرا (س) خاطرنشان کرد: تا پایان تیرماه کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود و مابقی کارگاه‌ها از نیمه شهریور ماه یعنی ترم آتی از سر گرفته خواهد شد و امید است تا پایان ترم آتی منشور اخلاقی را تدوین کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار