رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی به مناسبت در پیش بودن مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در محورهای مواصلاتی استان در هفته جاری خبر داد .

سرهنگ محمد نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود:تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 24 روز جمعه 17 خرداد از محور کندوان (چالوس- کرج)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

وی تصریح کرد:در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلی و کامیون ها کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17تا 24 روز چهار شنبه و پنج شنبه 14و 15خرداد از میدان امیر کبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران به محدودیت ترافیکی در این محور در روز جمعه 17خرداد اشاره کرد و گفت:تردد انواع وسایل نقلیه در این روز از ساعت 12 تا 24 از کرج به سمت مرزن آباد چالوس ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 17خرداد از مرزن اباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد همچنین به محدودیت های ترفیکی در محور هراز اشاره کرد و افزود:تردد کلیه تریلی ها از این محور کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون ها به استثنای کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 13روز چهارشنبه مورخ 15 خرداد و همچنین از ساعت شش تا ساعت 24 روز های چهارشنبه،پنج شنبه ،جمعه به ترتیب 15 ، 16 و 17 ممنوع است.

وی تصریح کرد:تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه 17 خرداد از رودهن (انتهای بلوار کریتون ) به سمت آمل ممنوع و از ساعت 15 تا 24 تردد از آمل به سمت رودهن ( محدوده مشاء) یک طرفه است.

به گفته وی در محور فیروزکوه تردد کلیه تریلی ها به استثنای تریلی ها حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت13 تا 6 صبح روز چهارشنبه،پنج شنبه،جمعه به ترتیب 15 ، 16 و 17خرداد از تهران به طرف قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان مازندران وجود دارد./س

برچسب ها: اعمال ، محدودیت ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.