نقش من در "هوش سياه 2" با پيچيدگي هاي خاص خود مخاطب را دچار دوگانگي مي كند.

"حسين سحرخيز" بازيگر مجموعه "هوش سياه 2" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص پذيرش ايفاي نقش در اين سريال گفت: وجود "مسعود آب پرور" به عنوان كارگردان اين اثر از فاكتورهاي پذيرش من براي ايفاي نقش در اين سريال بود.
وي، ويژگي هاي نقش خود در اين مجموعه اينگونه تصريح كرد: نقش من پيچيدگي ها و جذابيت هايي دارد كه براي تماشاگر ايجاد سؤال مي كند و همچنين مخاطب دچار دوگانگي و بلاتكليفي در شناخت اين كاراكتر مي شود.
"سحرخيز" عنوان كرد: ايفاي نقش و بازي من در اين مجموعه حدود دو ماه و نيم به طول انجاميد و اين كاراكتر در بيرون از زندان هم با داستان همراه خواهد بود.
وي در خصوص كار با "مسعود آب پرور" اظهار داشت: كار با "آب پرور" بسيار فوق العاده، لذت بخش و راحت است و من از كار با وي احساس رضايت دارم چرا كه او به كار خود بسيار واقف است.
"سحرخيز" عنوان كرد: بازتاب مردم تا به اينجاي كار بسيار خوب بوده و از اين بابت بسيار خوشحالم چرا كه اين سريال بدليل برخورداري از جذابيت هاي تصويري خاص و كامپيوتري، نوآوري و ويژگي هاي خاص در جذب مخاطب موفق خواهد بود.
وي در پايان خاطرنشان كرد: پلان هاي اين سريال بسيار حساب شده است و حتي ما پلان هاي زائد در آ‌ن نمي بينيم همچنين قاب بندي و تصاوير خوبي در كار اعمال شده است./ي2

برچسب ها: هوش سیاه ، سحرخیز ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.