امام جمعه میاندوآب گفت: ملت ایران اسلامی در انتخابات پیش رو فردی با شعارهای منطقی و مطابق با واقعیت را انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به اینکه چند روز بیشتر تا فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده، گفت: ملت ایران اسلامی در انتخاب کاندید مورد نظر خود باید بی نهایت دقت کنند و به کسی رای دهند که شعارها و برنامه‌های عقلایی و منطبق با واقعیت مطرح کرده و در صورت پیروزی بر رقیب‌های خود بتواند به وعده‌های مختلف در همه زمینه‌ها عمل کند.

وی با بیان اینکه چهار سال سرنوشت ایران اسلامی به رئیس جمهور منتخب سپرده می‌شود، افزود: ملت ایران اسلامی باید با احساس مسئولیت و دقت عمل مضاعف برای انجام این وظیفه دینی و ملی نهایت تلاش خود را کرده و فردی با قابلیت‌ها و توانایی‌های وسیع و متعهد را انتخاب کنند تا این فرد بتواند برای جامه عمل پوشاندن به آرمان‌های بلند انقلاب، امام و شهدا تلاش کند.

قهرمانی یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های مطرح کنونی را پیاده کردن اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: باید کسی را به عنوان رئیس جمهور کشورمان انتخاب کنیم که از مشکلات اقتصادی، سرچشمه و علل بروز آنها آگاه بوده و برای پشت سر گذاشتن مشکلات برنامه ارائه دهد همچنین به مبحث اقتصاد مقاومتی نیز ایمان داشته و برای ادامه دادن این مسیر برنامه‌ریزی کند.

امام جمعه میاندوآب گام برداشتن در راه تهذیب اخلاقی و رشد معنوی را یکی دیگر از ویژگی‌های کاندید اصلح عنوان کرد و اذعان داشت: کسی که می‌خواهد هدایت یک کشور اسلامی و ملت متدین را در دست گیرد باید رشد اخلاقی و معنوی را از خود آغاز کند.

وی برای حضور حداکثری در این انتخابات اظهار امیدواری کرد و بیان داشت: با برپایی باشکوه انتخابات به آرمان رهبری مبنی بر حماسه سیاسی لباس تحقق می پوشانیم و دشمنان ایران اسلامی را مایوس‌تر و ناامیدتر از قبل می‌کنیم./س

برچسب ها: انتخاب ، میاندوآب ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.