"تب خوانندگي" و تاثيرات و مضرات آن بر صنعت موسيقي امروز و فردا در برنامه "از درآمد تا فرود" برررسي مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه مستند ترکیبی "ازدرآمد تافرود"؛ شیوع "تب خوانندگی"  در جامعه به حدی است که هر روز شاهد ورود آلبوم یا ترک یک یا چند خواننده جدید به  اینترنت یا CDفروشی های سطح شهر و در نهایت بازار موسیقی کشورمان هستیم که در بسیاری از موارد به دلیل اینکه این خوانندگان تازه کار از آموزش سنتی یا آکادمیک به اندازه لازم و یا کافی بی بهره بوده اند، کیفیت آلبوم بسیار پایین است و با استقبال اهالی موسیقی و عموم  روبرو نمی شود.
 
هجوم بی رویه آلبومهای خوانندگان جدید به بازار علاوه بر اینکه سطح کیفی ذائقه شنوندگان را پایین می آورد، راه را برای شناخت و پرورش استعدادها سد و حتی مانع شناخته شدن و استقبال از خوانندگان توانا ومجاز می شود.
 
بنابراین گزارش؛ "از درآمد تا فرود" این هفته باحضور استادان تورج شعبان خانی، ناصر چشم آذر، حسن همایون خال، ناصر رحیمی و محمد علی بهمنی و خوانندگان مانی رهنما، رضا یزدانی، بهنام صفوی، شهرام شکوهی، ستار اورکی ، حامد زمانی، محمدرضا وکیلی منش و شهرام شکوهی و اهورا ایمان(شاعر و ترانه سرا) تعاریف و استانداردها، ملزومات، آموزش و چگونگی آن را در خوانندگی بررسی و تحلیل می کند.
 
مجموعه مستند ترکیبی 26 قسمتی "از درآمد تا فرود" به تهیه کنندگی حسین صادقی میاب و کارگردانی افشار رئوف هرهفته در 2قسمت 30 دقیقه ای موسیقی کشورمان را آسیب شناسی می کند که در 2 قسمت اول مضرات "کپی رایت" ازدیدگاه بزرگان عرصه موسیقی بررسی شد.
 
گفتنی است؛ برنامه "از درآمد تا فرود" هر هفته روزهای پنج شنبه و جمعه در ساعت 21 وتکرارآن در روزهای شنبه و یکشنبه  در دو نوبت 5بامداد و 15 و 30 دقیقه  از شبکه مستند پخش می شود. /ص

برچسب ها: برنامه ، موسیقی ، خواننده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار