جلیلی در جمع خبرنگاران:

احتمال ائتلاف منتفی است/ گفتمان ما گفتمان اسلام ناب، امام و رهبری است

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به سوالی درباره شباهت گفتمانی وی با "احمدی‌نژاد" گفت: گفتمان ما گفتمان اسلام ناب، امام رحمة‌الله علیه و مقام معظم رهبری است و اگر کسی در هر مقطعی به این گفتمان نزدیک شده باشد باید اصالت را به گفتمان اسلام ناب و امام داد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "سعید جلیلی" کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در بدو ورود به یاسوج در کنفرانس رسانه‌ای به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

جلیلی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا آنچه که در مذاکرات اخیر کاندیداها مطرح شد بر مذاکرات هسته‌ای تاثیر منفی نخواهد گذاشت، گفت: مجموع مناظرات خوب بود و به مردم ایران این توان را داد که درباره دیدگاه‌های مختلف قضاوت کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره عشایر گفت: عشایر طبق فرموده امام خمینی(ره) ذخایر انقلابند و در دوره‌های مختلف به ویژه جنگ ظرفیت‌هایی از خود نشان دادند که حالا نیز باید به طور عدالت مدارانه ظرفیت‌های آنان را آزاد کرد.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری  همچنین در پاسخ به سوالی درباره شباهت گفتمانی وی با محمود احمدی‌نژاد تصریح کرد: گفتمان ما گفتمان اسلام ناب، امام رحمةالله علیه و مقام معظم رهبری است و اگر کسی در هر مقطعی به این گفتمان نزدیک شده باشد باید اصالت را به گفتمان اسلام ناب و امام داد.

وی همچنین درباره احتمال ائتلاف با دیگر کاندیداها گفت: کسانی که تا این مرحله آمده‌اند بر مبنای احساس تکلیفی آمده‌اند و تشخیصشان این است که بهتر می‌توانند خدمت کنند و راهگشا باشند، بنابراین چون نگاه تکلیفی است احتمال ائتلاف منتفی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسين
۱۷:۳۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
كاش اصول گرايان ائتلاف ميكردند تا راي بچه حذب الله هيا بخش نشه
آخرین اخبار