قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: ملت ایران باید شاخص های رهبری را برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات مدنظرقرار دهند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: مردم در انتخاب خود به شاخص های مهم نامزد ریاست جمهوری از جمله ایمان و اعتقاد فرد توجه ویژه داشته باشند.

آیت‌الله رجبی گفت:فردی که بر سر کار خواهند آمد باید روحیه ای انقلابی داشته باشد و برای رشد و حفظ این ملت و هدفهای انقلاب اسلامی همت ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: کاندیدای اصلح باید کمترین نشانه نرم دستی در مقابل آمریکا و دخالتهای کشورهای غربی را نداشته باشند و در برابر فشارهای دشمن ایستادگی کنند.

آیت‌الله رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم در درجه اول باید انسان مومن و با ایمان را انتخاب کنند چراکه اگر ایمان نباشد لیاقت و کارآیی بکار نخواهد آمد.

وی همچنین به ساده زیست بودن کاندیداها اشاره کرد و گفت:کسانی که اشراف گرا و تجمل پرست هستند درد مردم را درک نمی کنند.

آیت‌الله رجبی افزود: آمریکا و اسرائیل با دین ما در حال جنگ هستند وما باید توان مقابله با دشمنان را در خود تقویت کنیم.

وی تاکید کرد: شرکت در انتخابات واجب شرعی است و اگر فردی کوتاهی کند در ضربه هایی که دشمن به انقلاب می زند شریک است.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد:هرگاه ولی فقیه در مسائل اجتماعی نظری داشتند تمام مراجع ملزم به تبعیت از رهبر انقلاب هستند.

آیت‌الله رجبی افزود: وظیفه ملت است تا با رفتن به پای صندوق های رأی و انتخاب صالح ترین فرد بار دیگر سرنوشت ایران اسلامی را به بهترین شکل ورق بزنند./س

برچسب ها: انتخاب ، شاخص ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.