شهرکرد/

دیدار قالیباف با امام جمعه شهرکرد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولویت اول من توجه به مناطق محروم است.

محمد باقر قالیباف در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود :  من در شهرداری تهران نیز توجه ویژه به جنوب شهر داشتم.
وی، با اشاره به اینکه استان چهار محال و بختیاری، ظرفیتهای بسیار خوبی دارد ولی زیر ساختهای خوبی ندارد اظهار داشت: اگر دولت بتواند زیر ساخت های خوبی در این استان فراهم کند، مشکلات به خودی خود حل می شود.
قالیباف گفت: آنچه الان برای ما ضرورت دارد پیشرفت است که اگر صورت نگیرد ما به مردم، انقلاب و رهبری ظلم کردیم .نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی زیاد است و انصاف این است که ظرفیت ها را به نحو صحیح مدیرتی کنیم تا مشکلات مردمی حل شود .
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: رسانه ملی ظرفیت خوبی برای کاندیداها به وجود آورد و از ریخت و پاشها جلوگیری کرد و با این اقدام مردم هم می توانند نسبت به کاندیداها شناخت پیدا کنند .
حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام تصریح کرد: اگر خداوند توفقیق به شما داد که در این مسند قرار گرفتید نگاه ویژه ای به چهار محال و بختیاری داشته باشید .
وی، با اشاره به اینکه قبل از انقلاب به این استان توجه ای نشده است افزود: بعد از انقلاب هم با وجود اینکه خدمات بسیاری صورت گرفته است ولی به دلیل محرومیت زیاد این استان به چشم نمی آید .
حجت الاسلام والمسلمین نکونام، با اشاره به اینکه استان چهار محال و بختیاری بزرگترین تولید کننده آب کشور است گفت: در حال حاضر 200روستای این استان با تانکر آبرسانی می شود که اگر توفیق ریاست جمهوری پیدا کردید به این مشکلات رسیدگی کنید./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.