رئیس جمهور آینده باید با در نظر گرفتن اولویت پیشرفت و عدالت برای اشتغال جوانان و سپس امنیت شغلی آنان تلاش کند.

 به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران  تا چند روز دیگر، روز بزرگ و تاریخی برای ملت ایران است و روزی سرنوشت‌ساز که مردم با تک‌تک رأی‌های خود رئیس جمهور کشور را برای چهار سال آینده انتخاب می‌کنند.

ملت ایران با آگاهی کامل و بصیرت فردی اصلح را انتخاب می‌کنند و مانند انتخابات گذشته سربلند و پیروز بیرون می‌آیند و دین خود را به آنهایی که برای آزادی این مرزو بوم جان خود را فدا کردند، ادا خواهند کرد.

مردم در روز 24 خرداد به پای صندوق‌های رأی می‌روند و اجازه نمی‌دهند که سرنوشت کشور به دست بیگانگان بیفتد و نشان می‌دهند که آینده کشور برای آنها اهمیت خاصی دارد.

یک کارگر بروجردی گفت: رئیس جمهور آینده باید توانایی این را داشته باشد که پاسخگوی بخش زیادی از خواسته‌های مردم باشد.

محمد بشیری افزود: رئیس جمهور آینده باید به وضعیت کارگران و امنیت شغلی آنها توجه کند، چراکه من 15 سال است که در یک کارخانه کار می‌کنم، اما قرارداد ما برای کار به صورت هر ماه بسته می‌شود و ممکن است که سر ماه این کارخانه نیاز به همکاری ما نداشته باشد و از کار بیکار شویم.

وی بیان کرد: مشکلات اقتصادی قشر کارگران را بسیار تحت تأثیر قرار داده و فشار آن برای ما بسیار زیاد است و همچنان حقوق ما جوابگوی نیازهای روزمره ما نیست.

بشیری اضافه کرد: اکنون که زمان تبلیغات است، کاندیداها وعده‌هایی را به مردم می‌دهند و من انتظار دارم که منتخب مردم در روز 24 خرداد در مدت کوتاهی این وعده‌ها را عملی کند.

یک کارمند نیز گفت: هشت سال است که در یکی از ادارات مشغول به کار هستم، اما هنوز قرارداد رسمی ندارم و این یک مشکل بزرگ برای من است.

امین پیرهادی بیان کرد: انتظار دارم که رئیس جمهور آینده برای وضعیت کار و قراردادها در ادارات برنامه‌ریزی کند تا پاره‌ای از این مشکلات مرتفع شود.

یک فرهنگی نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: رئیس جمهور آینده باید کسی باشد که با ظلم، فساد و پارتی‌بازی مبارزه جدی کند و همواره پیرو ولایت فقیه باشد.

پروین خورشیدی اضافه کرد: امروز که دشمنان نظام تمام تلاش خود را برای تفرقه‌افکنی و اختلاف بین مسئولان به کار بسته‌اند، سیاست و راهکار عملی رئیس جمهور آینده می‌تواند نقشه دشمنان را نقش برآب کند و اتحاد و همبستگی نیز افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: فردی که در روز 24 خرداد با رأی‌های مردم ایران انتخاب می‌شود، مسئولیت سنگینی را باید بپذیرد و باید با صداقت در عمل کار خود را آغاز کند.

خورشیدی یادآور شد: فردی که به عنوان برگزیده مردم در روز انتخابات انتخاب می‌شود، باید از توانایی لازم برای حل مشکلات برخوردار باشد و در این زمینه برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده داشته باشد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور آینده باید به جوانان بها دهد و برای اشتغال بعد از تحصیل آنها چاره‌اندیشی کند، چراکه امروزه بیکاری در بین جوانان بزرگترین مشکل است و به دنبال آن مشکلاتی دیگر برای آنها به وجود می‌آید.

 ملاک انتخاب یک کاندیدا باید معیارهای حقیقی، متعهد، امین بودن، توانمند بودن در عرصه مدیریت کشور و از همه مهم‌تر پایبندی به ارزش‌های اسلام، انقلاب و امام (ره) باشد و مردم  در این چند روز باقی‌مانده با تحقیق بیشتر و آگاهانه کسی را میهمان پاستور کنند که علاوه بر داشتن ویژگی‌های یاد شده، دارای قابلیت‌های لازم برای عملی کردن وعده‌های داده شده به مردم باشد./ج1

برچسب ها: عدالت ، انتخاب ، کاندید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.