فرزند شهید آیت‌الله سعیدی گفت: مردم ایران باید با یک انتخاب درست در انتخابات ریاست جمهوری، مهمترین مقام اجرایی را به اهلش بسپارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن سعیدی فرزند شهید آیت‌الله سعیدی در مراسم چهل و سومین سالگرد پدرش در آرامستان وادی السلام قم با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: همه مناصب در نظام جمهوری اسلامی با انتخابات است. امام خمینی نقش اول را در نظام جمهوری اسلامی برای مردم قرار داده است و مردم ایران باید با یک انتخاب درست ریاست جمهوری مهمترین مقام اجرایی را به اهلش بسپارند.
وی با بیان اینکه خون شهیدان پشتوانه نهضت انقلاب اسلامی است ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی خون شهدا به بار نشست.
این استاد حوزه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که مردم در انتخابشان دقت کنند که اشتباه آنها مصیبت‌هایی را به بار می‌آورد.
فرزند شهید آیت‌الله سعیدی با اشاره به ویژگی دنیا اظهار داشت: دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، دنیای کنش‌ها و واکنش‌ها است. قانون دنیا و سنت الهی این است که هیچ عملی در این دنیا بدون عکس العمل نیست.
وی با بیان اینکه زمانی که تغییر کرده و انقلاب کردیم خداوند نیز سرنوشت ما را تغییر داد بیان کرد: شهید سعیدی از پیشتازان راه انقلاب اسلامی است و ما بر مزار شهیدی جمع شده‌ایم که برای تغییر جامعه پیش قدم بود تا بتوانیم درهای سعادت را مشاهده کنیم./س
برچسب ها: قم ، انتخاب ، درست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.