مسئول ستاد مرکزی اعتکاف به پاس حضور و مشارکت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در برگزاری دومین جشنواره سراسری فرهنگی هنری اعتکاف با ارسال پیامی از وی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در پی برگزاری دومین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری اعتکاف، از سوی ستاد مرکزی اعتکاف قم و با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام سید علیرضا تکیه ای با ارسال پیامی از سیدمرتضی اسماعیلی طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم قدردانی به عمل آورد.
در این پیام آمده است: سپاس صمیمانه خود را به پاس حضور و مشارکت خالصانه‌ای که در برگزاری باشکوه دومین جشنواره سراسری فرهنگی هنری اعتکاف در رشته‌های فیلم کوتاه، فیلمنامه، مستند، نماهنگ و عکس ایفا نمودید، تقدیم می‌داریم و از خدای متعال توفیق خدمت پیوسته به فرهنگ عبادت و اعتکاف در پرتو آموزه‌های نورانی قرآن واهل بیت(ع) و در مسیر شکوفایی و بالندگی معنوی جامعه اسلامی همگام با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهنمودهای بنیانگذار راحل انقلاب و رهبری معظم انقلاب را در سایه مهر لطیف حضرت صاحب الامر برایتان آرزومندیم. سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه، معاونت تهذیب حوزه های علمیه، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و ستاد مرکزی اعتکاف از جمله نهادهای مشارکت کننده در برگزاری جشنواره سراسری فرهنگی هنری اعتکاف بودند. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.