استاندار اردبیل گفت: ملت ایران با حضور قاطع و ابراز وفاداری خود به اصول انقلاب اسلامی در 24 خرداد بستر شور و اشتیاق آزادی‌خواهان جهان را در غلبه بر مستکبران فراهم می‌آورند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد اظهار داشت: بدخواهان نظام در صدد مأیوس کردن ملت ایران برای حضور در انتخابات هستند و در نقطه مقابل دوستداران و وفاداران انقلاب اسلامی بسیار تلاش می‌کنند تا زمینه غلبه بر شیاطین روزگار فراهم آید.

وی با بیان اینکه هر برگ رأی ملت ایران تیری زهرآلود به چشم و قلب دشمنان می‌باشد، تصریح کرد: هر کس خود را از صحنه انتخابات در حاشیه قرار دهد و یا بخواهد در این عرصه مدبرانه عمل نکند در حقیقت چراغ دشمن را پرنور کرده و آنها را به شیطنت‌های مجدد جری‌تر می‌کند.

استاندار اردبیل یکی از استوانه‌های عظیم حرکت این ملت را در دهه حرکت و پیشرفت پشتیبانی تمام قد ملت ایران از ارزش‌های اصیل و ارزشی یاد کرد و افزود: دشمنان امروز در نهایت گستاخی و اعمال سخیف و ننگین به صحنه آمدند تا شاید بزرگ‌ترین ضربه کاری را به انقلاب و دستاوردهای آن بزنند اما 24 خرداد نقطه یأس و ناامیدی آنها و روز غرور ملی در بازیابی هویت اصیل و ارزشی انقلاب است.

نیکزاد با اشاره به اینکه شرکت چشمگیر مردم در انتخابات سبب خوشحالی رهبر انقلاب، امیدواری دوستداران نظام و خواری دشمنان این سرزمین می‌شود، یادآور شد:‌ انتظار داریم همه با احساس تکلیف و وظیفه در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد حضوری پررونق داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در مقایسه قبل و بعد از انتخابات به خوبی در می‌یابیم که قبل از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی حاکمیت و حکومت در این کشور به شکل فرمایشی و صوری بوده است اما در 34 سال گذشته انتخابات و معرفی رئیس جمهور کشورمان براساس رأی و نظر مردم به معنای واقعی و دخالت مستقیم آنها صورت می‌گیرد.

‌استاندار اردبیل بیان کرد: در استان اردبیل همه تمهیدات لازم و برنامه‌ریزی‌های منسجم صورت گرفته و بیش از هر زمان دیگر آماده هستیم تا از نخستین ساعات روز جمعه 24 خرداد هم در انتخابات شوراها و هم ریاست جمهوری بستر مشارکت بالای مردم را شایسته و مطلوب فراهم آوریم/س

برچسب ها: اردبیل ، جشن ، غلبه ، بر ، مستکبران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.