شهردار منطقه 4 با اشاره به اقدامات حوزه معاونت خدمات شهری گفت: بهسازی و مناسب سازی بوستان 17 هکتاری ساحل از دیگر پروژه های شاخص منطقه در سال جاری است.

حسن کریمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در پروژه بوستان ساحل بازیکده خانواده یکی از مهمترین اقدامات تفریحی و ورزشی است که با دارا بودن اسباب بازی های استاندارد و مدرن به همراه مجموعه های خدماتی، رفاهی، اجتماعی ، آموزشی شامل تالار پذیرایی ، کلینیک گل و گیاه از جمله طرح های منطقه در سال جاری است.
شهردار منطقه 4 ادامه داد: احداث مرکز آموزشی باغ ایرانی دربوستان ساحل، احداث زمین بازی کودکان در10 بوستان ، اجرای کمربند سبز حریم منطقه در فضایی به مساحت 450 هکتار، نصب 280 چراغ سولار ، در معابر بوستان های جنگلی لویزان و سطح منطقه و احیاء و باز سازی قنوات و حفر 140 حلقه چاه جذبی از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال جاری است.
کریمیان تصریح کرد: احداث و بهره برداری از سرای محلات ده نارمک و مجید آباد ، توسعه بوستان پلیس ، احداث کانال های هدایت آبهای سطحی محله حکیمیه ، احداث و بهره برداری از 11 سرویس بهداشتی ، احداث خیابان دسترسی کند رو بزرگراه شهید بابایی حد فاصل استخر تا زیر گذر دانشگاه امام حسین (ع)، تعریض و احداث خیابان اتحاد از دیگر پروژه های شاخص در حوزه عمرانی است.
شهردار منطقه 4 با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل و ترافیک اصلاح هندسی در 8 معبر، احداث 6 بالابر ویژه معلولان و جانبازان، احداث رمپ جهت سهولت تردد معلولان به مترو فرهنگسرای اشراق، احداث 3 مورد پهلوگاه فیزیکی تاکسی ، بهسازی کارواش شرکت اتوبوسرانی و احداث مسیر و سکوی ایستگاههای اتوبوس خط 5 تند رو از دیگر اقدامات شاخص در حوزه  حمل و نقل وترافیک است. کریمیان اضافه کرد:احداث بزرگترین پل عابر پیاده مکانیزه کشور در میدان رسالت از جمله پروژه هایی است که توانسته است علاوه بر بالا بردن ایمنی تردد عابران، ترافیک میدان رسالت و معابر اطراف را کاهش دهد.
ای پل مکانیزه دارای 214 متر عرشه بصورت 3 شاخه با 3 متر عرض و 3 دستگاه پلکان ثابت و به زودی 8 دستگاه پله برقی در آن نصب خواهد شد.
وی ، اقدامات صورت گرفته در حوزه اجتماعی و فرهنگی را از دیگر پروژه های زیر ساختی و تکمیلی عنوان کرد و یاد آور شد: تجهیز و راه اندازی نخستین مرکز آموز منطقه در بوستان غدیر و احداث و بهره برداری از 3 زمین چمن مصنوعی در محلات نارمک ، علم و صنعت، و حکیمیه از دیگر پروژه های شاخص منطقه در حوزه اجتماعی و فرهنگی است.
کریمیان ادامه داد:باغ پرندگان تهران، کارخانه تبدیل زباله به انرژی ، ادامه بزرگراه شهید باقری و تقاطع تلو با بابایی از دیگر پروژه های شاخص منطقه در سال جاری بودند.
و ی خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این 58 طرح، گامی دیگر به سوی کاهش فاصله بین شرق و غرب تهران و تکمیل زیر ساخت ها برداشته شده است./ف
برچسب ها: بوستان ، ساحل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار