استاندار كرمانشاه با حضور در محل فرمانداري كرمانشاه از اقدامات صورت گرفته براي برگزاری انتخابات در اين حوزه انتخابيه بازديد كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

  حجت اله دمياد گفت: با توجه به اينكه بيش از 50 درصد از وزن جمعيتي و مشاركتي مردم استان در حوزه انتخابيه كرمانشاه وجود دارد از چند مدت گذشته تلاش هاي خوبي براي برگزاري باشكوه انتخابات در تمامي حوزه ها به خصوص حوزه انتخابيه كرمانشاه صورت گرفته كه جاي تقدير  دارد.

وي با اشاره به اجراي قانون و توجه ويژه به ضوابط قانوني در استان كرمانشاه براي برگزاري انتخابات، اظهار داشت: اين موضوع حتي براي ستادهاي انتخاباتي نامزدها در استان محرز است كه مجريان تنها سلامت و برگزاري انتخابات سالم و صحيح را جزء اولويت هاي كاري خود قرار داده اند و هيچ كدام از مجريان به دنبال عدول از قانون نيستند.

استاندار كرمانشاه ادامه داد: در جلسات و برنامه هاي مختلف از تمامي مجريان خواسته ايم كه تنها به دنبال انتخاباتي سالم و صحيح باشند كه خوشبختانه امروز همه مجريان با اقدامات و برنامه هاي خود بسترهاي مناسب را براي اين مهم فراهم ساخته اند.

 دمياد همكاري و همدلي مجموعه مجريان و ناظرين امر انتخابات در استان را براي برگزاري انتخاباتي باشكوه و مشاركت گسترده مردم بسيار مناسب عنوان كرد و گفت: هيچ ستادي در استان وجود ندارد كه له يا عليه آنها صحبتي شده باشد، بنابراين با تمام جديت در راستاي امانتداري از آراي مردم در استان اقدام  خواهد شد و اين موضوع يكي از زمينه هاي مناسب براي مشاركت و حضور گسترده مردم در انتخابات است.

استاندار كرمانشاه همچنين با اشاره به انجام كارهاي پشتيباني و نرم افزاري يارانه اي در استان براي برگزاري انتخابات، گفت: همه بايد تلاش كنند تا آخرين مراحل روند اجراي انتخابات نظم بر تمامي شعبات اخذ راي حاكم باشد و تمامي كارها طبق برنامه هاي صورت گرفته دنبال گردد.

 دمياد فضاي انتخاباتي استان را بسيار خوب ارزيابي كرد و گفت: فضاي تبليغات خوبي كه زمينه ساز حضور گسترده مردم در انتخابات است در استان شكل گرفته و فضاي شور و نشاط انتخاباتي حاكم است، لذا تمامي شرايط لازم براي مشاركت باشكوه مردم در انتخابات 24 خردادماه آماده است./س


برچسب ها: کرمانشاه ، مجریان ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.