نماینده ولی‌فقیه و استاندار زنجان از حضور حماسی مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تقدیر کردند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، در بیانیه مشترک آیت‌الله شیخ علی خاتمی و محمد رئوفی‌نژاد آمده است: انقلاب بزرگ اسلامی ایران با رهبری عالمانه حضرت امام خمینی (ره) و با الهام از اندیشه‌های ناب اسلامی، جلوه‌ای از نور و حقانیت اسلام را به جهان تاباند و بیداری اسلامی را پایه‌ریزی کرد و الگویی را برای مستضعفین و محرومین جهان شکل داد.

در این بیانیه با اشاره اینکه در سالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی، حماسه سیاسی و اقتصادی را بر آن لقب نهادند و در حساس‌ترین و پربارترین شرایطی که انقلاب اسلامی در آن به سر می‌برد، امتحان بزرگی توسط مردمان حماسه ساز و همیشه در صحنه ایران اسلامی ایجاد شد، تصریح شده است: این حضور نشان از عزم راسخ و جهاد‌گونه دلیران این سرزمین در مقابل دسیسه‌ها و طرح‌های شوم استکبار دارد.

در ادامه بیانیه امام جمعه و استاندار زنجان تاکید شده است: موج مخالفت‌ها و تهدیدهای پوشالی استکبار با ملت شریف ایران چیزی جز ناکامی و ذلت برای آنان در پی نداشت و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌ها، اتمام حجتی بود با مخالفان انقلاب اسلامی که ایران و ایرانی همواره از آرمان‌های ارزشی خود کوتاه نخواهند آمد.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: ملت سلحشور ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور استان زنجان بار دیگر با مشارکت گسترده و بی‌نظیر خود در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خردادماه سال حماسه سیاسی و اقتصادی، حماسه‌ای بزرگ آفریده و ثابت کردند پشتیبان نظام و آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری هستند.

در پایان این بیانیه آیت‌الله خاتمی و رئوفی‌نژاد برای مردم ولایتمدار خطه غواصان دریادل، توفیق روزافزون را از درگاه خداوند متعال آرزو کرده‌اند./ج1

برچسب ها: زنجان ، استاندارد ، گسترده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.