امام جمعه شهرستان های پردیس و رودهن گفت :با توجه به برخورداری از موقعیت جغرافیایی مستقل در مختصات کشوری این استقلال باید در سیستم اداری شهرستان هم وارد شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ضعف های موجود در استقرار ادارات مختلف در شهرستان پردیس گفت :منطقه به لحاظ جغرافیایی وسعت پیدا کرده است و در مختصات کشوری ساختار مستقلی پیداکرده است ولی هنوز مشکلات مردم حل نشده است و کار های اداری آنها در ادارات تهران حل و فصل می شود .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :با توجه به اینکه ما بروی کاغذ مستقل شده ایم این استقلال در سیستم اداری شهرستان هم باید وارد و متولد شود هم اکنون ساکنین این منطقه با صرف هزینه به تهران سفر می کنند تا بتوانند امورات ادارای خود را به مرحله نهایی برسانند زیرا از استقرار برخی نمایندگی ها هنوز خبری نیست .

امام جمعه شهرستان های پردیس و رودهن اضافه کرد:تسریع در استقرار ادارات مختلف باید شکل واقعی به خود بگیرد و نباید نسبت به این موضوع بی توجهی صورت گیردو طبق دستورات استاندار تهران کار ها به مانند گذشته باید ادامه پیدا کند .

حجت الاسلام والمسلمین توسلی در خاتمه اظهار داشت :برخورداری از استقلال ادارات به عنوان مزنه ای تاثیر گذار بارزیادی را از دوش مسئولین ارشد شهرستان پردیس بر می دارد زیرا هر کدام مطابق تخصص خود برنامه های مختلف را طرح و اجرا می کنند ./س


برچسب ها: استقال ، اداری ، جغرافیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.