مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از ارتقا رتبه این اداره کل به از درجه 3 کشوری به درجه 2 کشوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور شرفی در جلسه شورای اداری ارشاد اسلامی اردبیل اضافه کرد: براین اساس چارت جدید تشکیلاتی این اداره کل مصوب شده و بزودی عملی خواهد شد .

وی با بیان اینکه ارتقاء درجه این نهاد به 2 کشوری بسیار پراهمیت می باشد، ادامه داد: این اتقاء رتبه ضمن تاثیر بر توسعه فرهنگ و هنر در استان مزایا و ویژگی های بسیاری را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین در تشریح برنامه های هنری و فرهنگی این سازمان طی سال جاری، از برگزاری جشنواره تئاتر شادمانه در بیله سوار خبر داد.

شرفی با بیان اینکه این جشنواره در روزهای 28 و 29 خرداد برگزار خواهد شد، یادآور شد: جشنواره و نمایشگاه فرهنگی و هنری پیشگیری اولیه از اعتیاد نیز در راستای مبارزه با گسترش اعتیاد در جامعه در نیمه اول تیرماه برگزار می شود .

همچنین وی از برگزاری بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان اردبیل، همزمان با بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانهای کشور خبر داد.

به گفته وی این رویداد مهم فرهنگی و هنری استان نیز طینیمهاولمهر ماه سال جاری با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامیاستان اردبیلو اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار خواهد شد/س.

برچسب ها: اردبیل ، ارتقا ، رتبه ، ارشاد ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.